Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Son Makaleler
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
14.12.2022 | 12:09
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
20.07.2022 | 11:29
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
06.07.2022 | 20:46
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
13.06.2022 | 09:05
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
25.04.2022 | 15:05


Rastgale Makaleler
12 Milyondan Fazla Oyuncu ile Diablo III
12 Milyondan Fazla Oyuncu ile Diablo III
10.02.2013 | 21:57
Bir kez daha Kevin Kanai Griffith Etkinliği..
Bir kez daha Kevin Kanai Griffith Etkinliği..
28.03.2018 | 12:28
Diablo Hikayesi
Diablo Hikayesi
20.02.2015 | 18:39

Son Konular
Shako yardim
[31.03.2024 | 11:02]


Oyun içi okçu
[14.03.2024 | 20:07]


Diablo2 LOD Yardım
[22.01.2024 | 07:35]


DİABLO IV BİNEK SATIN ALMA
[04.08.2023 | 13:13]


Diablo 4 Hızlı Level Kasma Rehberi
[19.06.2023 | 12:38]



BlizzCon 2013'te Açıklanan Detaylar  (Okunma sayısı 65976 defa)

BlizzCon 2013 sonunda başladı ve heyecanını kesmeden devam ediyor. Biz de her yakaladığımız detayı sizlere an ve an paylaşmaya çalışacağız. Paneller tamamlandı. İşte en önemli ayrıntılar:


Macera Modu (Adventure Mode)
* Macera modu ile oyunda istediğimiz her yere erişme imkânımız olacak.
* Tüm act'ler ve waypointler açık olacak.
* Bu modda waypointler bir harita üzerinde gösterilecek.
* Macera modu ödül avcılığı (Bounty) ve Nephalem Rift özelliklerini de içinde barındıracak.
* Ödül avcılığı ile Sanctuary'nin her yerinde yaratık avlama şansımız olacak.
* Nephalem Rift'te ise tamamen rastgele oluşturulmuş bir arazi içerisinde rastgele bir atmosferde ve rastgele yaratıklarla savaşacağız.
* Yeni oyun açarken her zamanki oynadığımız ilerlemeli oyunu oynamak için Campaign Mode'u seçmemiz yeterli olacak.

Ödül Avcılığı (Bounty)
* Ödül avcılığı bizi bazı bosslara, olaylara ve zindanlara götürecek.
* Oyuna her girdiğimizde rastgele oluşturulan görevler ile 25 yaratığın kafasını uçurmamız istenecek.
* Görevler harita üzerinde gösterilecek: Görüntü 1, görüntü 2.
* İstediğiniz zaman istediğiniz görevi seçebilirsiniz veya bu görevleri tamamen görmezden gelebilirsiniz.
* Ödül avcılığı görevleri 4 çeşit olacak:
** Bir bossu öldür. (Queen Aranae gibi)
** Bir olayı tamamla. (Last Stand of the Ancients gibi)
** Oyunda tek olan (mor isimli) bir yaratığı öldür. (Mira Eamon gibi)
** Bir bölgeyi temizle. (Khazra Den gibi)
* Mor isimli yaratıkların bulundukları nokta sabit olmayacak. Bulunma ihtimali olan bölgeyi tamamen aramamız gerekebilir.
* Ödül avcılığı sırasında tamamladığımız her görev sonrasında altın, deneyim puanı (experience) ve Rift Keystone kazanacağız.
* Her tamamladığınız bounty'de 1 adet Horadric Cache kazanacağız.
** Horadric Cache içeriğinde craft malzemeleri, mavi ve sarı eşyalar, gemler, Blood Shard'lar ve şanslıysanız legendary eşya barındırıyor.
* Bir ACT'e ait tüm bounty'leri tamamlarsanız Greater Horadric Cache kazanıyorsunuz.
** Greater Horadric Cache içeriğinde Horadric Cache'in iki katı kadar içerik ile birlikte daha büyük bir şans ile legendary eşya barındırabiliyor.

Blood Shard ve Gambling (Kumar)
* Blood Shard oyunda yeni bir para birimi olarak kullanılacak ve 100 Blood Shard ile Greater Horadric Cache satın alabilecek veya 5 Blood Shard ile kumar (gamble) oynayabileceğiz.
** Blood Shard yalnızca Bounty ve Horadric Cache'lerden kazanılabilecek.
** Gamble tıpkı Diablo II'deki gibi eşyaları özelliğini önceden bilmeden satın alma şeklinde olacak. Satın aldıktan sonra özellikleri ortaya çıkacak. Bu satın alacağınız eşya mavi ve sarı olabileceği gibi düşük bir ihtimal de olsa legendary eşya bile olabilecek.
** Gamble oynarken satın alabileceğiniz eşya türleri: Tek el silah, çift el silah, Source, Mojo, kask, eldiven, bot, göğüslük zırh, kemer, omuzluk, pantolon, kolluk (bracers), kalkan, kolye ve yüzük.

Nephalem Rift
* Ganimet Koşusu (Loot Run), Nephalem Rift olarak yeniden adlandırıldı.
* Nephalem Rift'e girebilmek için herhangi bir şehir merkezindeki Nephalem Obelisk'e, yanımızda bir Rift Keystone ile giderek tıklamanız yeterli olacak.
* Rift Keystone'lar ödül avcılığından kazanılabileceği gibi oyunda herhangi bir anda da karşımıza çıkabiliyor.
* Karşımıza çıkan her şey rastgele oluşturulacak: Görüntü 1, görüntü 2, görüntü 3, görüntü 4, görüntü 5.
* Yaratık yoğunluğu bile rastgele olacak: Görüntü 1.
* Oluşturulan yerin derinliği 1-10 kat arasında olacak.
* Tamamlanması yaklaşık 10-15 dakika sürecek.
* Kendimizi bir katedralde, Zoltun Kulle'un odasında veya açık bir alanda bulabileceğiz.
* Nephalem Rift sırasında bulacağımız yeni rastgele shrine'lar ile geçici ancak olağanüstü artı özellikler kazanabileceğiz. (Örnek: ölümsüzlük, olağanüstü koşma hızı, yaklaşanı tek vuruşta öldüren elektrik aurası...)
* Bossların güçleri ve yetenekleri bile rastgele ayarlanacak.

Eşya Özelliklerinin Belirlenmesinde Zeki Bir Yaklaşım: Smart Drop
* Bu sistem ile artık düşürdüğünüz eşyaların özellikleri oynadığınız karaktere daha uygun olacak.
* Sistem her düşen eşya için çalışmayacak ama çalıştığı zaman özelliklerine bakarak bunu anlamanız zor olmayacak.
* Eğer düşen bir eşya bazı sınıflara özgü ise özellikleri belirlenirken bu sınıflar baz alınacak. Örneğin bir mojo düşmüşse üzerindeki ana yetenek puanı her zaman intelligence olacak.
* Kendi ürettiğimiz (crafted) eşyalarda bu sistem her seferinde çalışacak. Örneğin bir barbarian ile zırh ürettiğimizde üzerindeki ana yetenek puanı her zaman strength olacak ancak barbarian ile mojo üretmeye kalkarsak üzerindeki ana yetenek puanı yine intelligence olacak.
Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10423312341?page=4#68
* Örneğin bir silahta var olabilecek Strength miktarı eskiden 1-100 arasında değişiyorsa, yeni sistemde bu değerler 75-100 arasında değişecek.
* Bir eşyaya bakarken ctrl tuşuna basılı tuttuğumuzda üzerindeki değerlerin benzer diğer eşyalarda en az ve en fazla kaç olabileceği hakkında bir bilgi baloncuğu oluşacak.
* Legendary eşyalar yeniden tasarlanacak ve pek çok yeni legendary eşyamız olacak. Örneğin:
** Frostburn Gauntlets kullandığınızda cold vuruşlarınız %27 artacak ama daha da önemlisi yavaşlatan vuruşlarınızın %50'si artık yavaşlatmak yerine yaratıkları donduracak.
** Haroutunian Arm Guards kullanırken bir nesne kırdığınızda kısa süreli olarak koşma hızınız artacak.
** Illusory Boots kullandığınızda yaratıkların içinden yürüyerek geçebileceksiniz.
** Tiklandian Visage üzerimizdeyken Horrify yeteneği kullandığımızda bazı yaratıklar korkudan donup olduğu yerde kalacak.
** Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker ile savaşırken bazen bir yıldırım düşecek ve vurduğunuz yaratığın koşma ve vurma hızını azaltacak. Bu yıldırım etraftaki diğer yaratıklara da sıçrayabilecek.
** Ninja seti (2 parça) kullanırken yere Spike Trap arttığınızda yaratıkları kendine çağıracak. 4 parçasını kullandığımızda ise canımız %25'in altına düştüğü anda hemen Smoke Screen basacak. Bu özellik 30 saniye içerisinde en fazla 1 kez tetiklenebilecek.

Crusader
* Crusader'ın yetenek yakıtı olan Wrath, hem savaş dışında yavaş yavaş olacak hem de savaş sırasında onu doldurabileceğimiz yeteneklerimiz olacak.
* Çift silah kullanamayacak. Kalkana ihtiyacı olacak.
* 24 yeteneği olacak.

Diğer Sınıflar
* Barbarian'ın yeni yeteneği Avalanche olacak. Yeniden kullanmak için 30 saniye beklemek gerekecek ancak Fury harcadıkça bu süre kısalacak.
* Wizard'ın yeteneklerinden Arcane Orb'un runlarından biri yeteneği Diablo II'deki Frozen Orb haline getirecek. (Ekranda yavaş yavaş ilerlerken etrafa bol miktarda dokunduğunu donduran ok fırlatacak.)
* Wizard'ın yeni yeteneği Black Hole (karadelik) olacak. Oluşturulduğu yerde yaklaşan tüm yaratıkları bir süreliğine yutacak.
* Monk'un yeni yeteneği Epiphany olacak. Bu yeteneği kullandığınızda yakından vuran tüm yetenekleriniz sizi seçtiğiniz düşmana ışınlayacak.
* Demon Hunter'ın yeni yeteneği Vengeance olacak. Yeteneklerinizin attığı ok vb. nesnelerin sayısını arttıracak. (Tüm yeteneklerinizin multishot gibi çalıştığını düşünün.)
* Witch Doctor'ın yeni yeteneği pirana olacak. Etkisinde kalan tüm yaratıklar vuruşlarınızdan daha fazla hasar alacak. (Oluşturulan pirana havuzunun ortasında galiba bir timsah var ve yaklaşan yaratıkları bütün olarak yutuyor.)

Diğer Değişiklikler
* Palyaço görünümüne son! Artık yeni bulduğumuz sarı (rare) eşyalarda yanda adı geçen renkler bulunmayacak: Lovely, Royal, Elegant, Summer, Golden, Autumn, Aquatic ve Forester's. Bu renkte zırhlar giyebilmek için artık bu boyaları satın almanız gerekecek. Diğer renkler sarı (rare) eşyalarda çıkmaya devam edecek.
Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10388638968?page=24#471
* Monster Power sistemi bir miktar daraltılarak sayılar yerine isimler verildi: Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic ve Apocalypse. Seçim ekranı ise şöyle: Görüntü 1
* Reaper of Souls oyuncuları genişleme paketini satın almamış oyuncular ile birlikte oyun oynayabilecekler.
* Enchanting işlemi sonrasında 2 özellik ortaya çıkacak ve bizden birini seçmemiz istenecek.
Kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8574477374?page=2#37

Yayımlanan Tanıtım Videoları




Kaynaklar:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/11516518/
http://eu.battle.net/d3/en/blog/11502591/
BlizzCon 2013





By : Nekroses 09.11.2013 | 03:03
Son Düzenleme: 15.12.2013 | 11:23 Gönderen: Nekroses
Etiketler:
Nekroses 09.11.2013 | 23:47

Son Düzenleme: 10.11.2013 | 04:39 Gönderen: Nekroses



Bugünkü panel de tamamlandı. Vakit kaybetmeden detayları aktarıyorum:

Crusader
* Crusader'ın yetenek yakıtı olan Wrath, hem savaş dışında yavaş yavaş olacak hem de savaş sırasında onu doldurabileceğimiz yeteneklerimiz olacak.
* Çift silah kullanamayacak. Kalkana ihtiyacı olacak.
* 24 yeteneği olacak.

Diğer Sınıflar
* Barbarian'ın yeni yeteneği Avalanche olacak. Yeniden kullanmak için 30 saniye beklemek gerekecek ancak Fury harcadıkça bu süre kısalacak.
* Wizard'ın yeteneklerinden Arcane Orb'un runlarından biri yeteneği Diablo II'deki Frozen Orb haline getirecek. (Ekranda yavaş yavaş ilerlerken etrafa bol miktarda dokunduğunu donduran ok fırlatacak.)
* Wizard'ın yeni yeteneği Black Hole (karadelik) olacak. Oluşturulduğu yerde yaklaşan tüm yaratıkları bir süreliğine yutacak.
* Monk'un yeni yeteneği Epiphany olacak. Bu yeteneği kullandığınızda yakından vuran tüm yetenekleriniz sizi seçtiğiniz düşmana ışınlayacak.
* Demon Hunter'ın yeni yeteneği Vengeance olacak. Yeteneklerinizin attığı ok vb. nesnelerin sayısını arttıracak. (Tüm yeteneklerinizin multishot gibi çalıştığını düşünün.)
* Witch Doctor'ın yeni yeteneği pirana olacak. Etkisinde kalan tüm yaratıklar vuruşlarınızdan daha fazla hasar alacak. (Oluşturulan pirana havuzunun ortasında galiba bir timsah var ve yaklaşan yaratıkları bütün olarak yutuyor.)

Smart Drop ve Eşyalar
* Örneğin bir silahta var olabilecek Strength miktarı eskiden 1-100 arasında değişiyorsa, yeni sistemde bu değerler 75-100 arasında değişecek.
* Bir eşyaya bakarken ctrl tuşuna basılı tuttuğumuzda üzerindeki değerlerin benzer diğer eşyalarda en az ve en fazla kaç olabileceği hakkında bir bilgi baloncuğu oluşacak.
* Legendary eşyalar yeniden tasarlanacak ve pek çok yeni legendary eşyamız olacak. Örneğin:
** Frostburn Gauntlets kullandığınızda cold vuruşlarınız %27 artacak ama daha da önemlisi yavaşlatan vuruşlarınızın %50'si artık yavaşlatmak yerine yaratıkları donduracak.
** Haroutunian Arm Guards kullanırken bir nesne kırdığınızda kısa süreli olarak koşma hızınız artacak.
** Illusory Boots kullandığınızda yaratıkların içinden yürüyerek geçebileceksiniz.
** Tiklandian Visage üzerimizdeyken Horrify yeteneği kullandığımızda bazı yaratıklar korkudan donup olduğu yerde kalacak.
** Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker ile savaşırken bazen bir yıldırım düşecek ve vurduğunuz yaratığın koşma ve vurma hızını azaltacak. Bu yıldırım etraftaki diğer yaratıklara da sıçrayabilecek.
** Ninja seti (2 parça) kullanırken yere Spike Trap arttığınızda yaratıkları kendine çağıracak. 4 parçasını kullandığımızda ise canımız %25'in altına düştüğü anda hemen Smoke Screen basacak. Bu özellik 30 saniye içerisinde en fazla 1 kez tetiklenebilecek.


Highlord 10.11.2013 | 02:44


Nekro kardiş;

Çok güzel ve bilgilendirici bir çalısma.

Okumaktan keyif aldım.


Adlerfang 10.11.2013 | 02:45


Nekro eline sağlık da hocam bizim sonumuz ne olacak onu bilemiyom şuan.Birdaha asla uzun süre oyun oynayıp ölen insanlara mal demicem büyük konuşmamak lazım bu ek paket bizim sonumuz olmasın aga..


queenTR 10.11.2013 | 03:09


Thunderfury 'i wow'dan direk araklamışlar :)


Özer 10.11.2013 | 09:20


supersin kardesm ya  smdi   gelde bekle:D meraktan catlar insan ne zamna ckacak die:D


mattdilon 11.11.2013 | 01:05


Harika çalışma kardeşim teşekkür ederim ..


moz 11.11.2013 | 11:05


@Nekroses Ben sana sölim çarşı fena karıştı :-) Ellerine sağlık mükemmel bir çalışma olmuş.
Yalnızz arkadaşlar; bilmiyorum dikkatinizi 2 şey çekti mi ?

1.Dikkat çekici olay;  Frostburn Gauntlets boks eldiveni 60 level yanındaki resim zappadanak 70 olmuş yani şöyle mi yorumlamamız gerekiyor; 60 lvl eşyaları mistik aplamıza vererek 70 yapsın versin bize. ???

2.Dikkat çekici olay; MP sistemi rakamlara değil artık Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic ve Apocalypse olacak deniyor ama resimde faklı gözüküyor mesela Easy ve  Apocalypse modları yok ???


Diabolus 11.11.2013 | 11:28


itemlerdeki stats oranları nedir öyle; 900 dex 90 all res gibi.. bu kadar güçleneceksek 70 lvl yaratıkların da güçlü olacağı ve Apocalypse zorluk seviyesinin de Mp15 ayarında gibi olacağını düşünmek çok hayal değil gibi. Gene sesli düşünüyorum :)


moz 11.11.2013 | 12:00


itemlerdeki stats oranları nedir öyle; 900 dex 90 all res gibi.. bu kadar güçleneceksek 70 lvl yaratıkların da güçlü olacağı ve Apocalypse zorluk seviyesinin de Mp15 ayarında gibi olacağını düşünmek çok hayal değil gibi. Gene sesli düşünüyorum :)

EE ne derler bilirsin " Davulun sesi uzaktan hoş gelir" :-) Yatarıklar bir yanaşsın bakalım kim kiminle antrenman yapacak belli olmaz. İlk MP günlerimize geri dönebiliriz.


NyKs 11.11.2013 | 12:52

Son Düzenleme: 11.11.2013 | 12:53 Gönderen: NyKs

Forum çok başarılı öncelikle bunu belirteyim istedim ve benim gibi meraklı arkadaşları hızlı şekilde bilgilendirdiğiniz için gerçekten teşekkürler.
RoS a gelince bizim kendi aramızda konuştuğumuz çoğu şey gelecek evet resmen ağzımın suyu akıyo fakat ne zaman 2014 diye okumuştum dış kaynaklı sitelerde muhtemelende öyle olacak ah blizz ah :) can çekiştirmeyi ne çok seviyosun


Özer 11.11.2013 | 18:01


eline saglik hocam süper olmuş vallahi özellikle dhnin skili baya bi hosuma gitti  hayirlisi bakalım  betasi cksnda bi


Nekroses 11.11.2013 | 18:31


@Nekroses Ben sana sölim çarşı fena karıştı :-) Ellerine sağlık mükemmel bir çalışma olmuş.
Yalnızz arkadaşlar; bilmiyorum dikkatinizi 2 şey çekti mi ?

1.Dikkat çekici olay;  Frostburn Gauntlets boks eldiveni 60 level yanındaki resim zappadanak 70 olmuş yani şöyle mi yorumlamamız gerekiyor; 60 lvl eşyaları mistik aplamıza vererek 70 yapsın versin bize. ???

2.Dikkat çekici olay; MP sistemi rakamlara değil artık Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic ve Apocalypse olacak deniyor ama resimde faklı gözüküyor mesela Easy ve  Apocalypse modları yok ???

Teşekkürler moz,

Yeni legendary sistemi oyuna eklendiğinde herhangi bir legendary eşya herhangi bir yaratıktan düşebilecek. Örneğin level 1 bir yaratıktan Skorn düşürebileceğiz ancak üzerindeki özellikler düşüren yaratığın leveline göre belirleneceğinden level 1 özelliklerine uygun bir Skorn düşmüş olacak. Yukarıdaki görüntüde de level 70 bir yaratıktan düşmüş bir Frostburn gösteriliyor.

Zorluk isimleri de henüz netlik kazanmış değil. O yüzden açıklama ile görüntü arasında bazı tutarsızlıklar var.


UseR 12.11.2013 | 04:20


Elinize sağlık teşekkür ederim.


Sinner 12.11.2013 | 14:53


enigma olmadan hammer ne ıse yarayacak acaba :s