Sen demek istediğimi anlamadın arkadaşım. Benim profil dmg aynen dediğin gibi 900k civarı ve fire dmg ise %51 ama benim 69m vurmam imkansız ki sen fire dmg olmadan yapmışsın o hesabı yani fire dmg ile 104m vurmam lazım. Max 15m vuruyorum şu an.
Evet şimdi yazının içinde gördüm. Fakat sanki yanlış bi hesap yaptın gibi geldi bana.
Senin 900k attack var kullandığın skill %770 W.D. ve %51 Fire Damg. var ise skill %1162 vuracak.
görebileceğin damage 104m olması zaten imkansız. Temsili hesaba göre: 900k x 11,62 = 10m olabilir.
Zaten buradaki rakamlar dediğim gibi stabil rakamları asla göstermez sadece Temsili rakamlardır. Böyle hesaplarsan 10m damage atman gerek deriz sen Mob'un Resist'i Armoruna göre az yada daha cok vurabilirsin tabiiki. O statların neden yükselttiği hakkında yazdım tabiiki. Dediğine katılıyorum sadece o rakamlara aldanmak doğru değil ama kaba taslak Elemental Damage mi yoksa Direk damage mi kasmak anlamında Bu değerlendirme yol gösterebilir. Şahsen Benim Crusader için bi hayli çözüm yaratan bir hesaplama oldu.
Diablonun damage düzenlemesine etki eden bir çok faktör var. Bunlar;
Mob'un armoru
Mob'un Resist'i
Mob'un Reflect özelliği
Oyuncunun Critical Hit Şansı
Oyuncunun ana stat'ı
Oyuncunun Critical Hit Damage'i
Oyuncunun Attack Speed'i
Oyuncunun Elemental Damage'i
Oyuncunun İlave Weapon Damage'i
gibi şeyler.
Bunlardan bazıları görünen direk puanı etkiler ve bizde yüksek vurdugumu düşünürüz. Aslında bunların hepsi etkiler tabiiki direk hesabı yapmak sıyırtır adama. Ama Benim örneğim sadece temsili olması açısındandı.. :)