Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










Son Makaleler
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
Tüm Cehennem 6 Haziran 2023 Hazır Diablo IV
14.12.2022 | 12:09
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
Diablo Immortal Sınıf Değişikliği Yapabilme ve Yeni Özellikler
20.07.2022 | 11:29
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
06.07.2022 | 20:46
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
Diablo IV 2023 Yılında Geliyor Son Sınıf Necromancer
13.06.2022 | 09:05
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
25.04.2022 | 15:05


Rastgale Makaleler
Diablo III - Tyrael'ın Kitabı
Diablo III - Tyrael'ın Kitabı
29.05.2013 | 22:25
DFT - Stream Yapmaya hazırmısınız ?
DFT - Stream Yapmaya hazırmısınız ?
02.07.2013 | 01:27
Şeytan Yeniden Doğuyor - DIII
Şeytan Yeniden Doğuyor - DIII
17.07.2013 | 12:49

Son Konular
Shako yardim
[31.03.2024 | 11:02]


Oyun içi okçu
[14.03.2024 | 20:07]


Diablo2 LOD Yardım
[22.01.2024 | 07:35]


DİABLO IV BİNEK SATIN ALMA
[04.08.2023 | 13:13]


Diablo 4 Hızlı Level Kasma Rehberi
[19.06.2023 | 12:38]



Yama 1.0.4 ile Gelecek Yetenek Değişiklikleri  (Okunma sayısı 4880 defa)

Blizzard yetkilileri yama 1.0.4 ile ilgili yetenekler üzerinde yaptığı yenilik ve değişikliklere dair 2 gün içerisinde 5 adet makale yayınladı. Her sınıf için bir makale. Bunları satır satır çevirmek yerine her zamanki gibi yine özetini çıkarmayı uygun buldum. Umarım beğenirsiniz. ;)

Barbarian

* Frenzy yeteneğinin yanında Bash ve Cleave karşılaştırılamayacak kadar basit kalıyordu. Bu nedenle:
  • Bash yeteneğinin Fury doldurma becerisi 6'dan 8'e çıkarılacak ve yeteneğin vuruşu %15 arttırılacak.
  • Cleave yeteneği birden fazla yaratık ile savaştığınızda en iyi seçenek olacak.
* Fury harcayan yeteneklerde de (Hammer of the Ancients, Seismic Slam, Rend) ciddi hasar arttırımları söz konusu olacak.
* Sprint ve Battle Rage yetenekleri zayıflatılmayacak. Böylelikle Tornado Barbarian karakter yapısı korunmuş olacak.

Wizard

* Venom Hydra oldukça güçlü bir yetenek ve Blizzard bu yeteneği zayıflatmak yerine diğer 4 rûnü güçlendirerek Venom'a alternatif yaratmayı uygun bulmuşlar.
  • Eğer hedef sabit ise Venom Hydra yine en iyi seçenek olarak kalacak.
  • Lightning Hydra, hareketli hedefler için en uygun seçenek olacak.
  • Frost Hydra'nın vuruş uzaklığı iki katına çıkarılacak. Böylelikle daha etkin kullanılabilecek.
  • Arcane Hydra tek bir hedefe karşı en kötü seçenek olacak ancak gruplarda en etkili rûn olarak öne çıkacak.
  • Mammoth Hydra'nın akibeti henüz belli değil.
* Energy Twister yeteneğinin kabiliyeti değiştirilmeyecek ancak sık sık küçük vuruşlar yapmak yerine daha geniz zaman aralıklarında büyük vuruşlar gerçekleştirecek. Bunun yapılmasının sebebi Critical Mass karakter yapısının aşırı güçlü olması. Bu yapı yine kullanılabilecek ancak biraz etkisi azaltılmış oldu.
* Enerji harcamayan (Varsayılan olarak sol tuşa atanan) yeteneklerin az kullanılan rûnleri güçlendirilecek.
* Meteor ve Arcane Torrent yetenekleri çok daha güçlü hale getirilecek.

Monk

* Monk'un savunma yetenekleri oldukça güçlü ve yeterli olduğundan saldırı yeteneklerini güçlendirme üzerine bir değişim söz konusu olacak.
* Exploding Palm vuruşu yapılmış yaratığın hangisi olduğu daha rahat görülebilecek. Ayrıca yeteneğin vuruş kabiliyeti 3 saniye içerisinde %220 vurmak yerine artık 9 saniye süre ile toplamda %745 vuracak.
* Seven-Sideded Strike pek kullanılmayan bir yetenek olduğundan ciddi bir güç arttırımına gidilecek.
* Wave of Light (Gökten düşen çan) yeteneği de çok fazla spirit harcadığı için bu harcamanın ödülünü ciddi bir güç arttırımı ile alacak. İlk hedefine yaptığı vuruş %215'ten %390'a çıkarılacak.
* One with Everything gibi hemen hemen herkesin kullandığı pasif yeteneklere şimdilik dokunulmayacak. (Kendi yorumum: İlerde bu yetenekler zayıflatılabilir.)
* Guardian's Path pasif yeteneğinin kazandırdığı Spirit %25'ten %35'e çıkarılacak.

Demon Hunter

* Hungering Arrow'a alternatif olabilmesi için diğer Hatred dolduran yetenekler güçlendirilecek. Örneğin Bola Shot'ın birincil hedefine yaptığı hasar %130'tan %160'a çıkarılacak. Tüm rûn seçenekleri de bu arttırımdan payını alacak.
* Elemental Arrow'a alternatif olabilmesi için de diğer Hatred harcayan yetenekler güçlendirilecek. Chakram yeteneğinin vuruşu %150'den %170'e, Cluster Arrow'un bomba vuruşları ise %200'den %225'e çıkarılacak.
* Rain of Vengeance yeteneğinin tıpkı Wizard'ın Hydra'sı gibi güçlü olması isteniyor. Bu nedenle vuruşunda çok ciddi bir arttırıma gidilecek. %75 yerine artık %715 vuracak. (Kendi yorumum: OHA!)
* Sentry'nin vuruşu 2 katına çıkarılacak.

Witch Doctor

* Witch Doctor bir summoner ve bunun hakkını artık alacak. Zombie Dogs yeteneğine pasif bir özellik eklenerek tıpkı Wizard'ın Force Armor'u gibi bir özelliğe kavuşturulacak. Böylelikle uzun süreler ayakta kalmaları sağlanacak.
* Witch Doctor'ın Mana dolum hızı saniyede 20'den 45'e çıkarılacak. (Kendi yorumum: Maaşallah)
* Vision Quest pasif yeteneği özüne sabit kalınarak baştan yazılacak. Firebomb, Corpse Spiders, Poison Dart, veya Plague of Toads yeteneklerinden biri ile düşmana hasar verildiğinde Mana dolum hızı 5 saniyeliğine %30 artacak.
* Splinters ve Zombie Bears yetenekleri sıklıkla kullanıldığı için bunlara dokunulmayacak ancak diğer yeteneklerin büyük bir kısmı güçlendirilecek.
* Yetenek animasyonları yeniden düzenlenerek daha hızlı büyü yapılması sağlanacak.

Kaynaklar:
Barbarian: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630067/
Wizard: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630068/
Monk: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630070/
Demon Hunter: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5672953/
Witch Doctor: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5630069/





By : Nekroses 17.08.2012 | 13:37
Son Düzenleme: 17.08.2012 | 13:39 Gönderen: Nekroses
Etiketler:
Aelion 17.08.2012 | 14:49


monk güzel olmuş


phantomlord 17.08.2012 | 15:14


ben oyunu bitirip sıkıldıktan sonra yama yapsan neye yarar???

geç kalınmış bir yama..