Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Mesajlar - Midnite

Sayfa: 1 2 3 ... 74
1
Duyurular / Diablo 3 Sezon 25 The Lords Of Hell
« : 04.12.2021 | 10:51 »
Aralık 25 de başlayacak olan The Lords Of Hell - Diablo 3 Sezon 25 karşınızda..



Yeni Sezon Teması

2
Oyuncular, Diablo Immortal için düzeltmelerin ve yamaların bir listesini bulabilirler. Düzeltmeler genellikle daha yüksek bir sıklıkta uygulanır ve ilgili daha küçük sorunları ele alır ve oyuna uygulamak için büyük bir indirme gerektirmez.


Yamalar, oyuncuların edinmesi için daha önemli bir indirme gerektiren ve genellikle oyunu değiştiren daha büyük güncellemelerle gelen daha büyük istemci tarafı güncellemeleridir. Yeni yamalar, oyuncuların oynamaya devam edebilmeleri için güncellemelerini gerektirecektir. Bu liste, yeni yamalar ve düzeltmeler uygulandığında güncellenecektir.

Kasım 24, 2021 - YAMA - 1.3
 
İçerik Güncellemeleri
Set Eşyaları
* Oyuna set öğelerini bulmak için temel rehberlik eklendi.

Parti Bulucu
*Westmarch'a yeni bir parti bulma sistemi eklendi! Bu sistem, oyuncuların belirli aktiviteler (bir zindanı birden çok kez çalıştırmak gibi) yapmak için gruplar oluşturmasına yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

*Geliştirici Yorumu: Bu sistem, devam etmekte olan erken bir çalışmadır ve sistemde yinelenirken yardımcı olacak geri bildirimler arıyoruz.

 
Challenge Rifts Güncellemeleri
* Challenge Rift lider panosunda ilk kez net bir dönüm noktasına ulaşan oyuncular artık sunucudaki tüm oyuncular için küçük bir ödül sağlayacak.

Elder Rifts güncellemeleri
* Elder Rift kullanırken oyun, bir önceki koşuda kullandığınız Kretlerin sayısını hatırlamaya çalışır.
* Elder Rift'inizin sonunda, oyuncular yarıktan çıkma veya doğrudan Kuyumcuya ışınlanma seçeneğine sahip olacaklar.
 
Horadrim güncellemelerinin Mirası
* Legacy of the Horadrim için Ödül Sandıkları iki golle değiştirildi.
* İlk hedef, bir odayı değiştirirken Aspirant Key sandık açma maliyetlerinin çarpıcı biçimde artması yerine, sandık açma maliyetlerinin artık bir sandıktan diğerine sorunsuz bir şekilde ölçeklenmesidir.
* İkinci hedef, aynı anda büyük bir miktarı denemek ve kullanmak için bir günden diğerine anahtar kaydetme teşvikini kaldırmaktır. Yeni ayara göre, Aspirant anahtarlarınız varsa, oyuncunun ilk oda sandıklarını her gün açması faydalı olacaktır.


Beceri Güncellemeleri
* Disintegrate, Ray of Frost, Impale, Bone Spirit, Shield Glare (Beam of Light ile) ve Wave Strike (Energy Wind ile) hasarı arttırıldı. Savaşta hareketsiz durmanın fırsat maliyeti göz önüne alındığında, bu beceriler daha fazla hasar çıkışı sağlamalıdır.
 
Hata düzeltmeleri
* Barbar'ın "Yer Bastırma" becerisinin menzilini etkileyen bir sorun düzeltildi
* Oyun kumandası kullanırken "Fahir'in Mirası" görevinin ilerletilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi
* "Curse of the Scepter" görevi sırasında animasyonu oynattıktan sonra oyuncuların takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
* Çeşitli hatalar ve diğer ilgili sorunlar düzeltildi.



Kasım 16, 2021 - HOTFIX
 
*Raid the Vault için Immortals ve Shadows artık birlikte eşleştirilmeyecek.
*Keşişlerin belirli yetenekleri gerçekleştirirken haritadan potansiyel olarak çıkabileceği bir sorun düzeltildi.



Kasım 8, 2021 - HOTFIX
 
*55. seviyeden daha düşük oyuncular artık Lassal gibi Helliquary baskınları için sıraya giremezler.
*Lassal'ın kullanılabilir olduğu bildirimi artık UI ekranını görüntüledikten sonra düzgün bir şekilde temizlenecektir.
*Cycle Turns NPC ile konuştuktan sonra oyuncuların avatarlarının kontrolünü kaybetmesine neden olan bir sorun düzeltildi.



Kasım 5, 2021 - HOTFIX
 
*Hilts satıcısının size yalnızca bir mücevher satarken bir mücevherden üç tane satmayı teklif etmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.



Kasım 4, 2021 - HOTFIX
 
* Oyuncular artık bir seferde 20'den fazla Zoltun Kulle Kitaplığı sayfası tutamazlar.
* Path of Blood ayarında ayarlamalar yapıldı. Bu değişiklikler bir sonraki döngüye kadar geçerli olmayacak.
* Battle Pass kullanıcı arayüzünü açtıktan sonra kontrolörlerin çalışmayı durdurmasına neden olan bir sorun düzeltildi



Ekim 30, 2021 - HOTFIX

* Fiyatların Mağaza Paketlerinde her zaman görünmemesi sorunu düzeltildi.



Ekim 29, 2021 - HOTFIX
 
* Kanada sunucusunun Kanadalı oyuncular için her zaman varsayılan sunucu olarak görünmemesi sorunu düzeltildi.

3
Haberler / Diablo Immortal Necromancer Önerilen Build
« : 13.11.2021 | 11:10 »
Merhabalar, Kapalı Betası sürerken Önerilen Necromancer Karakter Yapılarına göz atalım..


Önerilen karakter yapıları (build) karakter ekranımızda sağ kısımda resimde görüldüğü gibi bir küçük butondan gösteriliyor.

Önerilen 3 adet build mevcut ikisi PVE birtanesi ise PVP :)

1.Build : Chain Reaction (PVE)

Command Skeletons yani iskeletleri kullanarak Ork (Grim Scythe) sallıyorsunuz ve ardından ölen şeytanların cesetlerini (Corpse Explosion) patlatıyorsunuz. Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Clotbrust (silah)
Lone Preserver (omuzluk)
The Prong (Kalkan)
Coals For Eyes (Kafalık)

Legendary Gem:
Chained Death
Pain Of Subjugation
Power & Command
Echoing Shade
Blood-Soaked Jade

2.Build : The General (PVE)

Command Skeletons - iskeletleri ve Golem kullanıyorsunuz.
Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Desolatoria (silah)
Zirico (omuzluk)
Welcome End (Kalkan)
Mirrorictus (Kafalık)

Legendary Gem:
Chained Death
Berserker's Eye
Fervent Fang
Echoing Shade
Blood-Soaked Jade

3.Build : Defend The Living (PVP)

Bone Armor ile düşmanlarınızdan korunarak Bone Wall ile düşmanlarınıza blok yapabilir. Bone Spikes stun yapabilirsiniz.
Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Exhumant's Bacbone (Giysi)
Chasm-Crosser(omuzluk)
Pyre's Allure (Kalkan)
Sacral Chausses (Pantolon)

Legendary Gem:
Respite Stone
Black Rose
Batteleguard
Chip Of Stoned Flesh
Frozen Heart

4
Haberler / Diablo IV En Erken 2023 Ertelendi
« : 03.11.2021 | 12:58 »
Birazda beklediğimiz bir durum ile haber köşemize Diablo IV.. Bu aralar yeniden yapılanma sürecinde olan Blizzard Firması oyunu erteleme karar almış. 2022 ilk çeyreğinde çıkacak mobil oyunların gözdesi olacağına inandığımız Diablo Immortal dan sonra beklediğimiz en azından çıkış tarihi beta testlerini oyunumuz üzülerek yeniden söylemekte güçlük çektiğimiz ertelenmiştir..

Firma yetkilileri para değil bizim önceliğimiz oyun ve oyuncularımız diyen firmaya güven ortamı yeniden oluşuyor. Lütfen bizi yarı yolda bırakma " Blizzarddan babam çıksa yerim " sözü ile.. Beklemeye ve 3 aylık güncellemeleri görmeye devam ediyoruz.

Kaynak : https://twitter.com/stephentotilo/status/1455635542054477831

Bize katılın dostlar..
Blizzard Kanalımız : https://blizzard.com/invite/O3mVC2KV
Discord : https://discord.com/invite/DpaRBfS




5
Duyurular / Diablo 3 PTR 2.7.2
« : 03.11.2021 | 09:11 »
2.7.2 güncellemesi için iki haftalık PTR test dönemimiz 4 Kasım' 2021 da başlıyor.


Aşağıdaki ön yama notlarına bir göz atın ve Soul Shard sisteminden ve eşya dengesi değişikliklerinden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı teori oluşturmaya başlayın; Yama 2.7.2 PTR yakında gelecek.

----

Sınıf ve Denge Değişiklikleri: En önemli sınıf değişikliklerinin dikkat çekmesini sağlamak için, Witch Doctor, Barbarian, Necromancer, Wizard ve Demon Hunter'daki set değişiklikleri üzerinde testlere ve geri bildirimlere odaklanmanızı isteriz.
Yeni Sezon Tema Testi: Soul Shards'ın yer aldığı sezonluk tema içeriği hakkında geri bildirim toplamak istiyoruz.

Sezon :

Yeni Sezon Teması: 25. Sezon, Soul Shards adında yeni bir tür soketli öğe sunuyor. Nephalem, oyunculara şeytani yeni güçler veren Cehennemin Lordlarına dayanan 7 benzersiz Soul Shard bulabilir. 3 Prime Evil Soul Shard'dan biri Miğferlere(Helms) ve 4 Lesser Evil Soul Shard'dan biri Silahlara(Weapons) takılabilir. Her Soul Shard, sezona özel yeni bir sarf malzemesi olan Hellforge Ember kullanılarak üç kez yükseltilebilir.

Soul Shards ve Hellforge Embers, Sanctuary'nin herhangi bir yerinden düşebilir, ancak Soul Shards'ın Bosslardan düşme şansı daha yüksektir. Ruh Parçaları takas edilemez, ancak kurtarılabilir veya Caldesann'ın Çaresizliğinde kullanılabilir. Bir seferde yalnızca bir Prime Evil Soul Shard ve bir Lesser Evil Soul Shard kullanabilirsiniz. Son olarak, Soul Shards ve Hellforge Embers yalnızca Sezonluk oyunda düşer ve sezon bittiğinde sezonluk olmayan karakterinize aktarılmaz.

Geliştirici Notu: Diablo Franchise'ın yaklaşan 25. Yıldönümü ile birlikte oyuncuların Nephalem'in geçmişinin karanlık tarafını keşfetmelerini istedik. 25. Sezonda oyuncular, kendilerine Cehennem Lordlarının özlerini aşılayarak kötülüğü kucaklayabilirler. Oyuncular, yedi Lord of Hell'e dayanan şeytani Soul Shards'ı keşfetmek ve yükseltmek için Sezon Yolculuğuna başlayacaklar. Oyuncular, Prime ve Lesser Evil'i somutlaştırarak Sanctuary'nin iblislerine yeni biçimlerde acı ve ıstırap verecekler. Oyuncuların gerçek güçlerini ortaya çıkarmak için Soul Shards'ı ele geçirmelerini bekleyemeyiz.

Eşyalar (Item):
Değişiklikler:

1. Remorseless : While both Wrath of the Berserker ve Call of the Ancients are aktif iken, Hammer of the Ancients 600-800% hasarı arttırıldı.
Geliştirici Notu: Gücü belirli bir sete koymadan Barbarian's Hammer of the Ancients oyun stilini güçlendirmek istedik.

2.  Shukrani's Triumph : Spirit Walk, siz 3 kez saldırana veya 20 yarda yakınınızda seçkin bir düşman olana kadar sürer. Ruh alemindeyken yapılan saldırılar %75-100 daha fazla hasar verir.

3. Lakumba's Ornament : Soul Harvest yığınınız en az (1-3) ise alınan tüm hasarı %60 ve her Soul Harvest yığını için ek %2 azaltır.

4. Spider Queen's Grasp :  Corpse Spiders %600-800 ek hasar verir ve çarpma anında düşmanları %80 yavaşlatan bir ağ bırakır.

5. Brood of Araneae : Corpse Spiders ek %75-100 hasar verir ve her örümcek ısırığı hedefin 5 saniyeliğine Corpse Spiders'tan ek %1 hasar almasına neden olur.

6. Spirit of Arachyr (2-piece bonus): Corpse Spiders artık canla doğuyor ve iki kat daha hızlı saldırıyor.

7. Spirit of Arachyr (4-piece bonus): Arkasında 15 saniye süren ve düşmanları yavaşlatan ağlar bırakan kalıcı bir Örümcek Kraliçe çağırın. Web'deyken %75 daha az hasar alırsınız. Örümcek Kraliçe'ye, Ceset Örümceklerinizi attığınız yere gitmesi ayarlandı.
Geliştirici Notu: Witch Doctor'ın Spirit of Arachyr setini ve ayrıca birkaç efsanevi Witch Doctor öğesini elden geçirdik. Bu değişikliklerle Spirit of Arachyr'e daha fazla lezzet ve oynanış kazandırmayı ve Witch Doctor'lara çok ihtiyaç duyulan bir güç artışı sağlamayı umuyoruz.

8. Marauder's Encasement  (4-piece bonus) :  Sentries, %400 daha fazla hasar verir ve bunu yaptığınızda Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot ve Cluster Arrow'u kullanır ve ayrıca donanımlı Hatred harcayanlarınızı otomatik olarak kullanır.

9. Marauder's Encasement  (6-piece bonus) : Birincil yeteneginiz olan Elemental Arrow, Chakram, Impale, Multishot, Cluster Arrow, Companions, Vengeance ve Sentries, her aktif Sentry için %120000 daha fazla hasar verir.

10. The Shadow's Mantle :  Impale, isabet ettiği ilk düşmana %75000 ve sonraki düşmanlara %25000 ek silah hasarı verir.
Geliştirici Notu: Marauder setinin Demon Hunter Embodiment'ını, ona eski işlevlerinin bir kısmını verecek şekilde ayarladık ve gücü Sentries'e geri kaydırdık. Ek olarak, The Shadow's Mantle setini birden fazla hedefe karşı daha etkili hale getirmek için güçlendirdik.

11. Bones of Rathma  (6-piece bonus) : Her kalıcı aktif minyon, Army of the Dead'in hasarını %31.500'e kadar %1750 artırır.
Geliştirici Notu: Necromancer's Bones Rathma setinin yeniden tasarımı başlangıçta umduğumuz kadar güçlü olmadı, bu yüzden gücünü artırdık.

12. Firebird's Finery  (2-piece bonus) : Disintegrate Düşmanları ateşleyerek ölene kadar saniyede % 1500 silah hasarı almalarını sağlar. Öldüğünüzde gökten bir meteor düşer ve sizi diriltir. Bu etkinin 60 saniyelik bir bekleme süresi vardır.

13. Firebird's Finery  (6-piece bonus) :  Ignite bir hedefe uygulandığında %2500 daha fazla hasar kazanırsınız. Ignited bir düşmana, yönlendirme yapmayan bir ateş büyüsü ile vurarak, Ignite hasarının, Combustion yükleriyle çarpılmasını sağlar.
Geliştirici Notu: Wizard Firebird's Finery'si 2.7.0 yamasında yeniden doğdu ve o zamandan beri tüm etkinlikler için oyundaki en güçlü yapılardan biri oldu. Firebird's Finery'yi diğer sınıflar ve yapılarla daha uyumlu hale getirmek için gücünü azaltmanın zamanı geldi.

PTR Nasıl katılırım. Link..

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-gb/diablo3/23730897/diablo-3-ptr-2-7-2-preview-blog

6
Maceracılar, hazırlanın. Diablo Immortal, Beta test aşamasına girerek bizi dünya çapında lansmana bir adım daha yaklaştırıyor. 


Yeni Karakter;


Cycle of Strife, Pvp güncellemesi ve Set Eşyaları güncellemeleri oldu. En önemlilerinden birisi controller desteği geldi.

Xbox One Wireless Bluetooth Controller
Xbox Series X|S Bluetooth Controller
Xbox Elite Controller Series 2
Xbox Adaptive Controller
Sony Dualshock 4
Razer Kishi

2-3 ay gibi sürecek Kapalı Beta Andriod cihazlarda denenecek.. Bunun sebebi ise; oyun için satın alım deneniyor..

Android Minimum Gereksinimler;
CPU - Snapdragon 670 / Exynos 8895 ve üstü
GPU - Adreno 615 / Mali-G71 MP20 ve üstü
RAM - 2GB of RAM ve üstü
Version - Android OS 5.0 (Lollipop)  ve üstü

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-us/diablo-immortal/23734271/diablo-immortal-closed-beta-overview

7
Hocam diablonun ana mantıgı budur aynı yerlere istedigin kadar sonsuz şekilde yeniden girebilmen degil mi zaten =)

8
@icezorillax Sevgiler saygılar efenim...

9
Merhaba, yeni bir Diablo IV Üç Aylık Güncellemeye bir kez daha hoş geldiniz.


Ben Diablo IV ekibinden Joe Shely. Başından beri bu karanlık, paylaşılan, açık dünya aksiyon rol yapma oyunu üzerinde çalışan bir tasarım lideri, yeni Oyun Direktörü olarak Diablo IV'ün vizyonunu sürdürmekten ve yüreğini bu oyuna döken takımı temsil etmekten onur duyuyorum.

Birçoğunuz gibi, ekibimiz de son olayları yansıtıyor. Son blogumuzdan bu yana çok şey oldu ve arzuladığımız değerleri uygulamaya yönelik sıkı çalışma devam etmeli. Bu önemli çalışmaya paralel olarak Diablo IV'ün gelişimi de devam ediyor.

Geçtiğimiz birkaç yıl içinde, Diablo IV için inanılmaz bir tutkuya sahip güçlü bir ekip oluşturduk. Siz, Diablo'nun hayranları, bu takımın kritik bir parçasısınız. Değerli geri bildirimlerinizin yardımıyla oyun deneyimini sürekli olarak iyileştirdik ve derinleştirdik. Gidecek çok yolumuz var ve çok şey değişse de oyuna olan bağlılığımız sarsılmaz.

Sanctuary her zaman karanlık zindanlarda parıldayan eşyalar olmalıdır. Cehennemin saldırısına karşı duran güçlü kahramanların hikayeleri. Denemelerin, hazinelerin ve korkunç canavarların her köşede uzandığı topraklar, eşit parçalar tanıdık ve olasılıklarında sınırsız. Bu dünyanın adaletini sağlamak ciddi bir sorumluluktur. Bugün, Diablo IV'ün ses tasarımına derin bir dalış yapıyoruz. Ses, bazen yeterince takdir edilmeyen, ancak oyunun tasarımının ayrılmaz bir unsurudur ve gelen hasardan, oyun tarafından bir düğmeye basıldığının onaylanmasına ve bir savaş dizisinin yoğunluğuna kadar her şeyi iletmek için bir kanal görevi görür. Bir ara bir Diablo oyununda sesi kapatmayı deneyin; aksiyonu takip etmek için gözlerinizin çok daha fazla çalışması gerektiğini göreceksiniz.

Ses aynı zamanda maceraya atıldığın dünyanın alt metnini de aktarır. Harekatın yükselen ve düşen hareketini destekler ve sizi bir bölgenin ortam yaşamının içine çeker, sizi oyun dünyasına taşır. Blogu okurken, ambiyans parçalarını dinlemenizi ve kalp atış hızınız ve duygularınız üzerindeki etkilerine dikkat etmenizi öneririm. Ne kadarının iletildiğini daha iyi anlamak için dinlerken gözlerinizi kapatmayı deneyin.

Diablo'nun sesini hazırlamak bilim, sanat... ve ara sıra ateş topu gerektirir. Ses Süpervizörü Kris Giampa ve ekibi, her şeyin nasıl çalıştığına dair bu perde arkasını paylaşmak için büyüleyici iç görülere sahip.

Bu güncellemeyi beğeneceğinizi umuyoruz ve düşüncelerinizi ve tepkilerinizi bekliyoruz. Söz verdiğimiz gibi, bir sonraki blogumuz oyun sonu sistemlerini ve görsel efektleri kapsayacak. Sistemlere bakmayalı uzun zaman oldu ve paylaşmaktan heyecan duyduğumuz çok şey var. Gelecekte duymak istediğiniz konuları da bize bildirin!

Bu yolculukta bizimle olduğunuz için minnettarız. Yaptığımız şeyleri çaldığınız için teşekkür ederiz.

-Joe Shely,
Oyun Direktörü, Diablo IV

DİABLO IV'ÜN SES TASARIMI

Merhaba gezgin, ben Kris Giampa, Diablo IV'ün Ses Süpervizörü.

Ses ekibi bir süredir istikrarlı bir şekilde ses ortamına yöneliyor ve henüz Diablo IV'ün müzik tarafı hakkında derinlemesine bilgi vermeye hazır olmasak da, size bazı bilgiler vermeye başlamak istedik; oyun için sesin arkasındaki ses süreçleri, içerik ve motivasyonlar.

Başlamadan önce, bu üç aylık güncelleme blogunu okurken size dinlemeniz için bir şeyler vermek istedik. Yolculuğunuza başlarken lütfen aşağıdaki Fractured Peaks'in (Kırık Tepeler) karlı, karanlık ve fırtınalı ortamının tadını çıkarın.


Oyunlardaki ses ve müzik, hikaye anlatımını destekleyen ve sizi karakterinize ve oyun sırasındaki hareketlerine bağlayan görünmez bir yapıştırıcıdır. Oyunlar için ses yaratmak, göremeyeceğiniz, yalnızca duyabileceğiniz heyecan verici bir sanatsal çabadır. Ancak, ne dinlediğinize bağlı olarak vücudunuza karşı ses dalgaları ile bunu tam anlamıyla hissedebilirsiniz . Oyun oynarken duygusal olarak nasıl hissettiğinizi de etkileyebilecek harika bir ortam. Çoğu zaman incedir ve diğer zamanlarda en üsttedir, ancak her zaman anbean oynanışı desteklemek için oradadır. Oyunun ses ortamının çeşitli yönlerine yönelik bu dalıştan keyif alacağınızı umuyoruz ve sonunda oynamaya başladığınızda dört gözle bekleyecek ve deneyimleyecek çok şeyiniz olacak!

Doğal olarak, işitme engelli olabilecek herkesin ve herkesin Diablo IV deneyiminin keyfini çıkarmasını istiyoruz. Bu nedenle, deneyimi işitme veya görme engelli kişiler için kapsayıcı olacak şekilde genişletmek için önlemler alıyoruz. Gelecekte hakkında daha fazla konuşmayı umduğumuz çeşitli erişilebilirlik özellikleri var.

Şeytan Ayrıntıda

Diablo IV ses ortamı için tatmin edici dövüş geleneğini sürdürdük, destansı açık dünyayı desteklemek için ambiyansı genişlettik, ton ve vahşet olarak karanlığı kucaklamaya devam ederken, aynı zamanda oynadığınız durumlara uyum sağlayan daha temiz ama güçlü bir ses karışımı sunmaya çalıştık.

Ses tasarımcıları olarak odaklanmaya çalıştığımız en büyük hedeflerden biri, oyunda gerçek zamanlı olarak tetiklenecek en yüksek kaliteli sesleri yapmak ve yaşadıklarınıza bağlı olarak oyun dünyasına bağlı olduğu kadar inandırıcı görünmesini sağlamaktır. Oynanış söz konusu olduğunda ses oynatmanın rastgeleliği son derece önemlidir. Gerçek hayatı düşünürseniz, dinleme ortamınız ve bir ses kaynağının konumu nedeniyle hiçbir şey iki kez tam olarak aynı şekilde duyulmaz. Sesler, çevrenizdeki yansımalar ve o anda çevrenizde olan diğer her şeyle birlikte asla aynı ses basıncı seviyesinde çalınmaz. Özünde, hiçbir şeyin kulağa tamamen aynı gelmemesinin her zaman ince ve gerçekçi nedenleri vardır. Bu nedenle, video oyunları için ses tasarımcıları olarak, her zaman incelikli, sadece ses tasarımının kendisine değil, aynı zamanda oyunda duyduğunuzda da rastgele varyasyonlar sunmaya çalışıyoruz. İşimizi doğru bir şekilde yaptığımızda, bu genellikle fark etmediğiniz bir şeydir ve inanılmaz görselleri, hikayeyi ve uçtan uca deneyimi destekleyerek oyun dünyasına dalmanıza destek olur.

Diablo IV için ses oluştururken sahip olduğumuz bir diğer büyük hedef, ekranınızda meydana gelen hemen hemen her şey için sesleri doldurmaktır. Dünya ambiyansı, ekranın dışında duran canavarlar, bir nesneyi kırdığınızda duvarda çarpışan küçük tahta parçaları... her şey bir ses çıkarmalı. Gördüğünüz ve görmediğiniz hemen hemen her şeyi kapsamak için sayısız saatler harcıyoruz ve aynı zamanda dikkatinizi dağıtmayacak ve sadece doğru hissettirecek kadar ince tutuyoruz. Şeytan kesinlikle ayrıntıların içinde gizlidir...

Ancak, elimizden geldiğince çok ses doldurduğumuz için, her seferinde duymanız gerektiği anlamına gelmez . Oyun içindeki oynatma motoru, temel kurallar olarak oluşturduğumuz katı ayarlara dayanarak aynı anda çalmaya çalışıyorlarsa, çok fazla ses örneğini tetiklemeyecektir. İzometrik kamera görüntüsü ve aynı anda ekranda çok fazla şey görebilmemiz nedeniyle, herhangi bir anda her bir sesin kaç örneğinin oynatılacağını sınırlamamız gerekir. Doğru bir şekilde çevrildiğinde, bazı örneklerin hiçbir zaman tetiklenmediğini fark etmezsiniz ve bu, ses karışımının netliğine yardımcı olur. Ekranda pek çok şeyin olduğu büyük anlarda üzerinde durduğumuz ince bir çizgi.

Ses tasarımının daha yaratıcı yönüne geçelim mi? Doğal olarak, yolunuza çıkan çeşitli kötülükleri yenmek için emirlerinizi yerine getiren kahramanlar olmadan hiçbir Diablo oyunu yoktur. Sınıfı kısmen tanımlayan bazı ateş tabanlı (Sorceress) Büyücü becerilerinden bahsedelim...

Kahraman Ateşi Becerileri

Neyse ki ses ekibi oyun için her türlü düzgün ve benzersiz sesi kaydediyor, böylece ses tasarımına başlama zamanı geldiğinde düzenlememiz gereken çok sayıda ses kaynağımız oluyor. Ses Tasarımı teknik olarak, kaydedilmiş bir ses kaynağının alınması, düzenlenmesi ve başka bir ortamda kullanılmak üzere işlenmesi olarak tanımlanır. Oyunlar için Ses Tasarımı söz konusu olduğunda, ham sesi kaydedecek, bunları yeniden işleyecek ve oyun için temiz, kullanılabilir ve tekrar oynanabilir bir ses elde etmek için oyun ihtiyaçlarımız için çeşitli şekillerde düzenleyeceğiz. Ses, tam olarak asıl amaçlanan şey olabilir veya tamamen farklı bir sese dönüşebilir ve tamamen başka bir şey için kullanılabilir.

Diablo gibi bir oyun için her zaman ihtiyacımız olan bir şey elbette ateş! Zaman müsait olduğunda, sahadaki sesleri kaydetmek için bir süre planlıyoruz. Diablo IV için ekip olarak yaptığımız ilk büyük kayıtlardan biri, COVID-19 karantinasından önce bir çöl yangını seansıydı. California çöllerinde birden fazla kayıt cihazı ve mikrofonla donanmış çeşitli yangın seslerini kaydetmek için Blizzard HQ'dan çok uzaklara gittik. Neyse ki, kış olduğu için gündüzleri çok sıcak değildi ve geceleri biraz soğuktu. Asıl amacımız ateşi yakalamak iken, ambiyans, kaya çarpması, yaprak hareketleri, ahşap çarpması, kapı çarpması, ahşap kabin gıcırtısı, metal çarpması, sıyrıklar gibi üretim sırasında kullandığımız her türlü sesi yakaladık.

Büyücü Becerileri

Firebolt ve Inferno

Ateş Oku ve Cehennem

Yangın kayıtlarından bazıları daha sonra özellikle Büyücü becerileri Firebolt ve Inferno için kullanıldı. Ateş Oku becerisi için, bir itfaiye direği veya kurumuş orta büyüklükte bir odun kütüğü kullanarak incecik ve için için yanan alev ıslıklarını kaydettik ve sesi mikrofon setleri etrafında çeşitli şekillerde gerçekleştirdik. Farklı türde ateş seslerinden oluşan güzel bir ürün yelpazesine sahip olduktan sonra, bu ateş fısıltılarını kurgulayıp, atış ve çarpma sesleri ve ayrıca merminin havada hareket etmesi için daha uzun döngüler için oyuna hazır tek seferlik ses dosyalarına dönüştürdük ve işledik. Firebolt için ayarlanan tüm beceri ses efekti olarak oynatmak için oyuna bağladığımızda, hepsi birbirine bağlı bir ses deneyimi olarak bir araya geliyor.

Cehennem Büyücüsü (Inferno Sorceress) becerisi için, daha sonra yangın kayıtlarının diğer çekimlerini kullandık ve daha büyük beceri için daha agresif ve güçlü ses çıkarmak için onları işledik. Tıpkı Firebolt'ta olduğu gibi, bir dizi tek vuruşlu ses, bir dizi döngü ve yılan formunun vücudunu daralttığı zamanlar için başka bir tek çekim seti vardır. Inferno becerisiyle ilgili harika bir şey, ateş olduğu halde, ateşin yılan şeklini almasıdır. Bu form nedeniyle, onu sadece ateş sesi tasarımından uzaklaştırmak için bazı özgürlükler alabiliyoruz. Biraz daha büyülü hissettirmek için beceri sesine daha koyu tonlu eterik bir sonla eşleştirilmiş hafif yılan çıngıraklı SFX (ses efekti) ekledik. Tüm bu parçalar oyun içinde yeniden tetiklendiğinde, kulağa her zaman aynı beceri gibi gelecek, ancak her seferinde biraz farklı olacak ve bu da yeniden oynanabilirliği ses açısından artıracak.

Canavar Ses Tasarımı

Öldürecek canavarlarınız olmasaydı, Diablo oyunları bu kadar eğlenceli olmazdı. Bir Diablo oyunu üzerinde çalışmanın en eğlenceli yanlarından biri, var olan canavarların çokluğu ve çeşitliliğidir. Bu, canavarları hem deneysel hem de daha geleneksel ses tasarımı için olgunlaştırır, o halde hadi foley (yeniden üretilmiş ses) ve ses için canavar ses tasarımlarını inceleyelim.

Canavar Hareketleri

Uzman animasyon ve yapay zekanın birleşimi, yaratıklara hain faaliyetlerini üstlenirken hayat ve kişilik kazandırır. Yepyeni bir canavar için ses sürecine başladığımızda, ses tasarımcılarına her zaman hareket animasyonlarına ayak sesleri ve foley (giysi veya cilt) ekleyerek başlamalarını öneririm. Yaratığın ayak sesleri ve foley çıktığı an, yaratığın hareketlerinin kadansı ve ritmi gerçekten canlanıyor. İşte bu noktada, topraklandıklarını ve dünyaya bağlandıklarını düşünüyorum. Bu aynı zamanda hareket kalıplarına göre nasıl ses çıkarabileceklerini de belirler.

Canavar Sesi

Canlının doğumunu tamamlayan bir sonraki katman ise ses çalışmalarıdır. Bunlar, hücum ederken oyuncuya uyguladıkları homurdanma veya bağırma sesleri veya onları birer birer çıkarırken acı çığlıklarıdır. Her canavar ailesi bir diğerinden oldukça farklı olabilir, bu nedenle canavarın türüne bağlı olarak, yoğun ses tasarımına sahip hayvansal tipte ses katmanlarına veya hatta bir katman oluşturmak için bir çığlık veya çığlık gibi ses çıkarması için manipüle edeceğimiz günlük nesnelere sahip olabiliriz, o son sesin içinde. Diğer zamanlarda daha basit olabilir, çünkü canavarın sesinin temel tonunu oluşturmaya yardımcı olması için yaratık seslendirme sanatçılarını işe alacağız ve daha sonra diğer seslerle birlikte oluşturacağız.

Wood Wraith söz konusu olduğunda, ahşap gıcırtılarından ve aşırı uzunluklara kadar işlenmiş gerilimlerden tasarlanmış ve duyguyu iletmek için doğru sesleri seçerek neredeyse tamamen sağlamdır. Wood Wraith, altında çok düşük perdeli bir insan tonu dokunuşuyla, çoğunlukla acayip ve gıcırtılı ahşap sesleri olduğu için tasarımın patlamasıydı.


Üzerinde çalışmaktan zevk aldığımız bir diğer canavar da iğrenç derecede harika Fly Host. Bu canavar oyuncuya saldırmak için sinek doğuruyor ve sineklerin etrafında dolaşıyor. Lahanaları ve kavunları parçalayıp şapırdattığımız ve mayonez, salsa ve 7 katmanlı lezzetli bir daldırma ile çok iyi olmayan kokulu bir bulamaca karıştırıp ezdiğimiz ve harika bir sümüksü ve iğrenç hale getirdiğimiz seans kayıtlarımızdan bazılarını kullandık.


Açık Dünya Ambiyansı

Diablo IV'ün ses sütunlarından biri “Yaşayan Ses”. Bunun anlamı, ses ortamının sürekli geliştiği ve asla statik olmadığıdır. Bu sütun, özellikle ambiyans olmak üzere oyunda gerçek zamanlı olarak çalındığında dahil olmak üzere her tür ses için yarattığımız ses tasarımı varyasyonlarının derinliklerine yerleştirilmiştir. Devasa açık dünyanın önemi nedeniyle, ambiyansa mümkün olduğunca fazla ayrıntı vermek ve bunu aynı kahraman ses tasarımı seviyesinde düşünmek istedik. Sesin ve sistemlerin zaman içinde ustaca değişmesi bu sütunun anahtarıdır. Ortamdaki (çok fark edilmeyebilir) ince değişikliklerin her zaman daha az tekrarlanabilir olmasını ve genel olarak daha doğal ve sürükleyici olmasını istiyoruz.

World Building (dünya yarıtıcısı) ekibi, bölgeleri görsel olarak doldurma konusunda bize büyük miktarda ilham vererek harika bir iş çıkardı, böylece onu sürükleyici ortam sesiyle takip edebildik.

Oyuncu uzun bir süre açık dünyada olabileceğinden, her bir dış bölgeyi, zaman içinde ses miksajında ​​ince değişiklikler de içeren benzersiz ses veren ortamlarla desteklemek istedik. Bunu başarmaya yardımcı olmak için gerçek zamanlı oklüzyon (ortam tıkanıklığı), yüksek kaliteli yankılar ve çevreye duyarlı gecikme/yankılar gibi ses sistemleri kullanıyoruz.

Zaman içinde değişen ambiyansı duyabileceğiniz statik bir çekimle oyun içi görüntülerin bazı uzun biçimli kayıtlarını sağladık. Bu sadece harika bir ortam sesi tasarımı göstermekle kalmıyor, aynı zamanda bunları size masa üstü RPG (rol yapma oyunu) oturumlarınız için, hatta sadece arkanıza yaslanıp çalışırken kaybolmanız için sağlamak istedik. Klipler 5-6 dakika civarında kaydedildi ve yaklaşık bir saat olacak şekilde döngüye alındı.




Zindan Ambiyansı

Diablo zindanında gezinme tarzı ambiyans söz konusu olduğunda, sizi içine çekmek için çeşitli ve benzersiz sondaj deneyimleri yaratmaktan özel bir zevk alıyoruz. Zindan ortamlarına yaklaşımımız, yeni açık dünyaya kıyasla biraz daha az yoğun, çünkü dikkatinizi Diablo oyununu eğlenceli kılan önemli bir bölümden, yani zindanda gezinmeden uzaklaştırmak istemiyoruz. Bu, canavarların sesli deneyime eşlik etmesini sağlarken, cehennem ve ürkütücü ses manzaralarına derinlemesine dalmak için daha fazla özgürlük alabileceğimiz bir alandır. Diablo IV için, bir zindandayken "duyduğunuz şey, aldığınız şeydir" konusunda daha gerçekçi bir yaklaşım izliyoruz. Uzun yankılanma ve ses kapatma ile, sizi bir sonraki düşman paketine zihinsel olarak hazırlamak için hemen köşede ne olabileceğine yakından dikkat etmenizi istiyoruz.

Kırılabilir Etkileşimler

Zindanların etrafına dağılmış, sevindirici derecede büyük kırılabilirler bolluğu. Interactives ekibi, Diablo IV'te yüzlerce şaşırtıcı derecede ayrıntılı kırılabilir nesne yaratıyor. Kırılırken nesnelere koydukları inanılmaz miktarda ayrıntı için, biz de gördüğünüz her kıymık ve yıkım yığınını inandırıcı fizik sesiyle doldurmak istedik. Diablo'da nesneleri yok etmek, canavarları alt etmek kadar tatmin edici ve inandırıcı gelmelidir. Tüm nesnelerin son derece güçlü olduğundan emin olmak için çok çaba sarf ediyoruz. Tatmin edici kırılma sesi, parçalanan ve bir oda boyunca uçan parçalara eşlik etmek için enkazı küçük ses parçalarıyla destekler. Diablo IV'teki kırılabilir parçalar için sahip olduğumuz ayrıntı düzeyine hala hayret ediyorum. Onlarla dolu bir oda gördüğümde yapmayı en sevdiğim şeylerden biri de onlara sahip olmak!


Game Mix
Oyun Ses Miksajı

Son olarak izometrik kameradan biraz bahsetmek istedim. Oyun karışımının tüm unsurlarını bir araya getirmek söz konusu olduğunda bazı ilginç zorluklar sunar. Savaş alanını belirli bir açıyla belirli bir mesafede görebildiğiniz için, ekranda bulunan canavarların sesle kaplı olduğundan emin olmalıyız, ancak genel karışımın çok dağınık veya çok boş hissetmemesini sağlamalıyız. Oyuncuların önceliklerine ve önemine göre çok sayıda gerçek zamanlı ses çalma hokkabazlığı var.

Diablo IV için gerçek zamanlı ses karışımını her zamankinden daha fazla kullanabiliyoruz. İzometrik kamera görüntüsü nedeniyle, gördüğünüz hemen hemen her şeyde sesleri tetiklemeliyiz, ancak kulaklarınızı dikkat etmeniz gereken en önemli seslere odaklamalıyız. Ses miksaj durumlarını ve bazı önemli canavar seslerinin gerektiğinde dışarı çıkmasına izin verecek bir ses önem sistemi üzerinde oyuyorlardı. Ekranda birden fazla kahramanın yanı sıra çeşitli miktarlarda canavara sahip olabileceğiniz bir oyunda oyun ses karışımının netliğini elde etmek zordur, ancak ayrıntılı ambiyanslara sahip olmak, duruma bağlı olarak farklı sesli karışım durumları oluşturmamız gerektiği anlamına gelir.

Diablo IV'ün ses tasarımına bu kısa bakışı beğeneceğinizi umuyoruz. Daha konuşulacak çok şey var ama ne yazık ki başka bir zamana saklamamız gerekecek. Videolarda duyduğunuz veya bu çeyreğin blogunda öğrendiğiniz herhangi bir şey hakkında sahip olabileceğiniz her türlü geri bildirimi memnuniyetle karşılıyoruz. Diablo IV'ün ses ortamı hakkında daha fazla bilgi edinmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz!

Kris Giampa,
Ses Denetçisi, Diablo IV

Çeviri : icezorillax

10
Genel Sohbet / Ynt: d2 resurrected küçük stash
« : 29.09.2021 | 20:38 »
Oyunu expransion karakter olmayanda açmıssın sag kisimda conver var ondan yararlanabilriwsiniz.

11
Diablo II: Resurrected Öncelikli Beta 13 Ağustos - Açık Beta : 20 Ağustosta başlıyor..


Burning Hells'e karşı savaş, Windows® PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation®5 ve PlayStation®4'te yeni bir bölüme girmek üzere. 13 Ağustos saat 10:00 PDT'den itibaren, uzun süredir hayranlar ve yeni oyuncular yaklaşan Erken Erişim testine katılma şansına sahip olacaklar. Oyuncular, Windows® PC'de veya uygun konsollarda Diablo® II: Resurrected™ veya Diablo® Prime Evil Collection'ı ön satın alarak yer alabilir veya Twitch'te en sevdikleri yayıncıları izleyerek erişim elde edebilir (daha fazla ayrıntı aşağıda). Erken Erişim hafta sonundan sonra, 20 Ağustos saat 10:00 PDT'de Açık Beta hafta sonu desteklenen bir platformda herkese açık olacak. Platforma göre nasıl erişim kazanılacağına ilişkin ayrıntılar için SSS bölümüne bakın.


YENİ SINIFLAR
ÇOK OYUNCULU VE ÇEŞİTLİ DETAYLAR
DIABLO II: DİRİLTİLDİ TWITCH DROPLARI
TOPLULUK & GERİ BİLDİRİM
SSS

Yaklaşan test hafta sonları, oyuncuların deneyimlemesi için iki ek sınıf içerecek: vahşi, şekil değiştiren Druid ve dürüst, çekiçle sapan Paladin. Önceki alfa testimizin parçası olan üç ikonik karaktere katıldılar: Büyücü, Barbar ve Amazon.

Ayrıca, 13 Ağustos Cuma günü, bağlantılı Battle.net hesabınız üzerinden teste erişmenizi sağlayacak özel Twitch Drop'ları etkinleştireceğiz. Buna aşağıda daha ayrıntılı olarak değineceğiz, ancak şimdilik ayrıntılara dalalım.

YENİ SINIFLAR

DRUID
"İşte başlıyor."

Druidler, evcilleşmemiş Scosglen topraklarından gelen göçebe bir ırktır. Sağlam ve güzel Druidlerin evi, vahşi doğada gizlenen Kurtadamlar ve diğer iğrenç yaratıklarla doludur. Bu vahşi doğada hayatta kalmak ve hükmetmek için, Druidler, içindeki canavarı uyandırmak için insanlıklarını kaybetmek zorundadır.


PALADIN
"Burada büyük bir kötülük var."
Aslen batı topraklarından gelen, Paladinler olarak da bilinen İnanç Şövalyeleri, Sanctuary krallıklarına yayılmış kutsal savaşçılardır. Bu inanç askerleri, cehennemin karanlık ajanlarına karşı savaşta kutsal büyü kullanırlar, diyarda dolaşırlar, erdemlerini yayarlar ya da sapkınlığı temizlerler. Işığın bu savaşa hazır adanmışları, karanlığın güçlerine karşı gerekli bir siperdir.

ÇOK OYUNCULU VE ÇEŞİTLİ DETAYLAR
Her iki test hafta sonu, Windows® PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation®5 ve PlayStation®4'te çapraz ilerlemenin* yanı sıra çok oyunculu etkinliğe sahip olacak. Bir oyunda en fazla sekiz oyuncu birlikte oynayabilir. Savaşta birbirine yardımcı olan tamamlayıcı becerilerin yanı sıra, deneyim, canavar can puanları ve bırakılan eşyaların miktarı, oturuma daha fazla oyuncu katıldıkça yukarı doğru ölçeklenir. Ek olarak, oyuncular PvP savaşında birbirleriyle düello yapmayı veya hatta bir rakibin kulağını talep etmeyi seçebilirler.
Son olarak, Teknik Alfa gibi, hem Act I: The Sightless Eye hem de Act II: The Secret of the Vizjerei tamamen oynanabilir olacak. Tamamen yenilenmiş Act I & II sinematikleri, Diablo II: Resurrected Early Access ve Open Beta testlerinde de izlenebilecek.

DIABLO II: RESURRECTED TWITCH DROPLARI
Açık Beta'ya Erken Erişim 13 Ağustos Cuma günü saat 10:00'da (PDT) başladığında, Twitch'teki izleyiciler o platformdaki favori yayıncılarını ayarlayarak Twitch Drop ödüllerini (yalnızca Cuma) kazanabilecekler. Zamana Dayalı Droplar (uygun bölgelerde mevcuttur), Diablo II: Resurrect kategorisindeki yayıncılar izlenerek açılacak. Windows® PC Diablo II: Resurrected Early Access testinde oynamak için izleyicilerin toplam 2,5 saat izlemesi gerekecek. İndirimlerin 14 Ağustos saat 12:00'de sona ereceğini unutmayın. (PDT), bu yüzden en geç saat 9:30'da (PDT) ayarlama yaptığınızdan emin olun
Diablo II: Resurrected'ı önceden satın alan (ve şu anda Diablo III'e sahip olan) tüm oyuncular, Diablo III Barbarians'ın klasik mavi savaş boyası görünümü için giyebileceği Diablo II temalı bir Barbar transmog seti olan Heritage of Arreat'ın kilidini hemen açabilecek. Diablo Prime Evil Collection'ı önceden satın alan herkes ayrıca Mephisto evcil hayvanını kazanabilir ve Diablo III'teki tehditkar Hatred's Grasp kanat setini donatabilir. Daha fazla ayrıntı için buraya tıklayın.

TOPLULUK & GERİ BİLDİRİM
Teknik Alfa boyunca topluluk, geri bildirimlerini, hatalarını ve bu test boyunca deneyimlerinden elde ettikleri diğer bilgileri paylaşmak konusunda inanılmazdı. Orijinal oyunun tasarımının gerçekliğini korurken oyunu cilalamaya devam ederken lütfen izlenimlerinizi paylaşın. Resmi Diablo II forumları veya r/Diablo alt dizini hakkındaki görüşlerinizi paylaşmanızı bekliyoruz.
Bu testlere doğrudan katılamıyorsanız ancak oyunun gelişimini takip etmek istiyorsanız lütfen Twitch.tv ve YouTube Gaming'de Diablo II: Resurrected canlı yayınlarına göz atın. Diablo II: Resurrect hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, buradan web sitemize göz atın veya gerçek zamanlı güncellemeler için resmi Twitter @Diablo'yu takip edin.

Teşekkürler Oyuncular.

SSS
S: Erken Erişim Beta'ya nasıl katılırım?
C: 13 Ağustos Cuma gününden itibaren, DIABLO® II: RESURRECTED™ veya Diablo® Prime Evil Collection'ı önceden satın alan Windows® PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation®5 ve PlayStation®4 oyuncuları, Erken Erişim Beta 10:00'da (PDT). Desteklenen bu platformlarda, oyuncular 11 Ağustos'tan itibaren oyunu önceden yükleyebilecekler. Twitch Drop gereksinimlerini (yukarıda belirtilen) karşılayan oyuncular ayrıca Windows® PC'de Erken Erişim Beta'ya katılabilecekler.

LÜTFEN DİKKAT: Konsol platformlarında Erken Erişim Beta, sahip olduğunuz oyun kitaplığınızdan indirilebilecek.

S: Açık Beta'ya nasıl katılırım?
C: 18 Ağustos Çarşamba gününden itibaren, Windows® PC oyuncuları Battle.net istemcileri aracılığıyla Açık Beta'yı önceden yükleyebilecekler. Xbox Series X|S'de, Xbox One, PlayStation®5 ve PlayStation®4 oyuncuları, Erken Erişim Beta sona erdikten sonra 17 Ağustos'tan itibaren Xbox Live Marketplace ve PlayStation'daki mağaza sayfalarından Beta'yı önceden yükleyebilecekler. Mağaza. 20 Ağustos günü saat 10:00'da (PDT) Windows® PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation®5 ve PlayStation®4 oyuncuları Diablo II: Resurrect Open Beta'yı oynayabilecekler. Bu Açık Beta, desteklenen bir platforma katılmak isteyen herkese açıktır.

S: Beta ne kadar sürecek?
C: Erken Erişim hafta sonu testi 17 Ağustos saat 10:00'a (PDT) kadar devam edecektir. Açık Beta hafta sonu 23 Ağustos saat 10:00'a (PDT) kadar sürecek. Bu, doğru miktarda oyun geri bildirimi ve müşteri performans verisi almamızı sağlayacaktır. Bölgenizde testin ne zaman biteceğini belirlemek için bu Saat Dilimi Dönüştürücüsüne başvurun.

S: Açık Beta'ya katılmak için Xbox Live Gold veya PlayStation® Plus'a ihtiyacım var mı?
C: Açık Beta'ya Erken Erişim sırasında oynamak ve Xbox platformlarında lansman sırasında çok oyunculu özelliklere erişmek için Xbox Live Gold gereklidir. Açık Beta (Erken Erişim olmayan) sırasında Xbox platformlarında oynamak için Xbox Live Gold gerekli değildir. Erken Erişim veya Açık Beta sırasında PlayStation® Plus gerekli değildir, ancak PlayStation sistemlerinde lansman sırasında çok oyunculu özelliklere erişmek için gerekli olacaktır.

S: Twitch Drop'larımı almadım, ne yapabilirim?
C: Lütfen Battle.net hesabınızın Twitch hesabınıza düzgün şekilde bağlı olduğunu doğrulayın. Bu işlem için talimatlar burada bulunabilir. Ödülü kazanmak için tam 2,5 saatlik süre için Diablo II: Resurrect kategorisinde uygun bir yayıncıyı izlemeniz gerekecek.

LÜTFEN DİKKAT: Blizzard Müşteri Desteği, Twitch Drop ödülleri veremez, bu nedenle Twitch Drop ödülleriyle ilgili sorunlarla karşılaşmaya devam ederseniz, lütfen Twitch Desteği ile iletişime geçin.

S: Erken Erişim Beta'ya katılamayacaksam, gelecekteki bir teste katılma şansım olacak mı?
C: Diablo II: Resurrect Açık Beta, ikinci hafta sonu testi (20 Ağustos) halka açık olduğunda katılmak isteyen herkes tarafından oynanabilecek.

S: Test katılımcılarının Diablo II: Resurrect Beta'yı yakalamasına, kaydetmesine veya yayınlamasına izin veriliyor mu?
C: Evet, tüm oyuncuların Erken Erişim Beta ve Açık Beta boyunca oyunu yakalamasına, kaydetmesine veya yayınlamasına izin verilir.

S: Beta neden Nintendo Switch ™ üzerinde oynanamıyor?
C: Diablo II: Resurrected'ın tüm platformlarda başarılı bir şekilde lansmanını sağlamak için platform ortaklarımızla yakın bir şekilde çalışıyoruz. Açık Beta, Nintendo Switch ™ sistemi için mevcut olmayacak olsa da, Diablo III için Miras of Arreat transmog'un, Diablo II: Resurrect tüm platformlarda piyasaya sürüldüğünde Nintendo Switch ™ üzerindeki oyunculara bir ön sipariş teşviki olarak sunulması amaçlanıyor. 23 Eylül (değişikliklere tabidir). İstek Listesi Diablo II: Güncel kalmak için Nintendo Switch™'te yeniden dirildi.

S: Beta'da neden sadece beş sınıf oynanabilir?
C: Diablo II: Resurrected yedi oynanabilir sınıfla başlayacak. Oyun resmi olarak başladığında Assassin ve Necromancer'ın da katılacağı Amazon, Barbarian, Sorceress, Druid ve Paladin olmak üzere oyun testlerimizi bu sınıflardan beşi üzerinde yoğunlaştırıyoruz.

S: Beta'da hangi Perdeler oynanabilir?
Y: Diablo II: Resurrected, genişleme paketi Lord of Destruction'ın anlatı içeriğinin yanı sıra oyunun tam anlatı deneyimiyle başlayacak. Bu test için, Perde I ve II'nin ayarlarındaki erken oynanışa gerçekten odaklanmak istiyoruz.

S: Yükleme ekranındayken karakterime neden hala saldırı yapılıyor?
C: Technical Alpha Learnings blogunda belirtildiği gibi, oyun tamamen yüklenene kadar karakterler artık düşmanca bir yerde ortaya çıkmayacak ve bir yükleme ekranı sırasında karakterlerin saldırıya uğramasını veya zarar görmesini önleyecektir. Bu düzeltme, Erken Erişim ve Açık Beta sürümünde değil, ancak piyasaya sürülmek üzere oyunda olacak. Bu sorun için yapılacak testlerin zamanlamasını geciktirmek istemedik.

S: Beta'daki ilerlemem bir sonraki teste geçecek mi?
C: Erken Erişim hafta sonuna katılırsanız, bu testteki ilerlemeniz 20 Ağustos'ta başlayacak olan Açık Beta'ya taşınacaktır.
S: Diablo II Classic kaydetme dosyalarımı Erken Erişim veya Açık Beta'ya yükleyebilir miyim?
C: Bu test yalnızca çevrimiçi olduğundan, oyuncular orijinal Diablo II'den Diablo II: Resurrected Early Access ve Open Beta'ya yerel çevrimdışı kaydetmeleri aktaramaz.
Lansman sırasında oyuncular, kaydetme dosyalarını orijinal Diablo II'den Diablo II: Resurrected'e kopyalayarak yerel çevrimdışı kayıtlarını yükleyebilecekler. Temel oyun motoru tamamen aynıdır, bu nedenle bu yerel kayıtlar çalışır ancak manuel olarak kopyalanmaları gerekir.
Ancak yerel kaydetme dosyaları (ister yeni oluşturulmuş ister Diablo II'den kopyalanmış olsun) çevrimiçi kaydetme dosyalarından farklı olacaktır. Günümüzün modern Battle.net'i ile yıllar önce Diablo II ile piyasaya sürdüğümüz arasında derin farklılıklar var. Arkadaş davetleri ve daha fazla güvenlik gibi tüm modern çevrimiçi özelliklerin keyfini çıkarmak için oyuncuların yeni bir çevrimiçi karakter oluşturması gerekecek.

S: Beta'da denetleyici desteği olacak mı?
C: Açık Beta, denetleyici desteğine sahip olacaktır. Ancak, bu hala geliştirme aşamasındadır, bu nedenle bu test aşamasında herhangi bir geri bildirim bizim için değerli olacaktır.

S: Diablo II: Resurrected Early Access ve Open Beta testlerinin bölgesel kullanılabilirliği nedir?
C: Diablo II: Resurrected Early Access ve Open Beta, Çin dışındaki çoğu bölgede mevcut olacak.

S: Diablo II: Resurrected Early Access ve Open Beta testleri yerel dilleri destekleyecek mi?
C: Testlerde desteklenen tüm diller (İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, Avrupa İspanyolcası, Korece, Lehçe, Geleneksel Çince, Meksika İspanyolcası, Japonca, Brezilya Portekizcesi ve Rusça) uygulanacaktır.

LÜTFEN DİKKAT: Tam dil desteği hala devam eden bir çalışmadır.

S: Açık Beta'ya Erken Erişim testlerinde TCP/IP desteği sunulacak mı?
C: TCP/IP desteği yaklaşan Beta'da veya son oyunda mevcut olmayacak. Dikkatli bir müzakereden sonra, potansiyel güvenlik risklerini belirlediğimiz ve oyuncu deneyimini korumaya kendimizi adadığımız için artık bu seçeneği desteklemeyeceğiz.

S: Diablo II: Resurrected ne zaman çıkacak?
C: Diablo II: Resurrected 23 Eylül 2021'de çıkacak.

S: Diablo II: Resurrected'ın fiziksel bir sürümü olacak mı?
C: Diablo II: Resurrected yalnızca dijital bir üründür.
MİNİMUM GEREKSİNİMLER

İşletim Sistemi: Windows® 10
İşlemci: Intel® Core i3-3250/AMD FX-4350
Video: Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850
Bellek: 8 GB RAM
Depolama: 30 GB
İnternet: Geniş bant İnternet bağlantısı
Çözünürlük: 1280 x 720
ÖNERİLEN ÖZELLİKLER

İşletim Sistemi: Windows® 10
İşlemci: Intel® Core i5-9600k/AMD Ryzen 5 2600
Video: Nvidia GTX 1060/AMD Radeon RX 5500 XT
Bellek: 16 GB RAM
Depolama: 30 GB
İnternet: Geniş bant İnternet bağlantısı
Çözünürlük: 1920 x 1080


Kaynak : https://news.blizzard.com/en-gb/diablo2/23688836/play-diablo-ii-resurrected-during-the-early-access-and-open-beta

12
Duyurular / Diablo Immortal Geliştiri Güncellemesi
« : 11.08.2021 | 14:22 »
Diablo Immortal Maalesef 2022 başına ertelendi.. Ayrıca oyunu geliştirmeler tüm hızıyla sürüyor ve kontrolcü desteği geliyor..


İçerik devam ediyor..

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-gb/diablo-immortal/23706474/diablo-immortal-development-update

13
Evet çok sınırlı sayıda oluyor maalesef:( ünlü yayıncılar ile oynama fırsatım oldu.. sizinde kanalınız var güzel içerikler üretiyorsunuz devamını severek bekliyoruz..

Bizdende bir kare.. https://twitter.com/tayfun_alpay/status/1395977521049526274

14
Duyurular / Diablo II: Resurrected Yapılanlar
« : 16.07.2021 | 14:28 »
Nisan testinin ardından Diablo II: Resurrect ekibi, oyunu herkesin oynama konusunda önemli ilerleme kaydetmeye devam ediyor. Bugün, önemli görsel iyileştirmelere, yaşam kalitesine, erişilebilirlik değişikliklerine ve daha fazlasına yol açan Teknik Alfa'dan öğrendiklerimizi paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Şimdilik, geri bildiriminizin sizi daha önce hiç görmediğiniz gibi cehenneme döndürmemize nasıl yardımcı olduğunu keşfedelim.


Sayfa: 1 2 3 ... 74