Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz

Konular - Midnite

Sayfa: 1 2 3 ... 18
1
Selam, Maceracı.Son karşılaşmamızdan bu yana, çoğunuz Vitaath'a karşı buzlu ölümle yüz yüze geldiniz, Açlık Ayından kutsamalar elde ettiniz ve cesaretinizin bir sonucu olarak Sanctuary sakinlerini güvende tuttunuz.
Birkaç hafta önce, size Diablo Immortal için ilk lansman sonrası içeriğimizi sunduk. Bu hafta, yeni Sınıf Değişikliği mekaniğini, iki oyun içi etkinliği, şimdiye kadarki en ölümcül Helliquary patronumuzu ve daha fazlasını duyurmaktan heyecan duyuyoruz. Aşağıda belirtilen tüm öğeler, 20 Temmuz sunucu saatiyle 03:00'te yayınlanacaktır; daha sonra yayınlanacak içeriğin belirli tarihleri ​​aşağıda verilmiştir. Hemen dalalım!

Sınıf Değişimi
Kahramanın Yolculuğu
Maceracının Yolu Sınırlı Süreli Etkinlik
Yeni Helliquary Boss: Gorgothra the Claimer
Hungering Moon Sınırlı Süreli Etkinlik
Amber Blades Kozmetik Seti
Özellik Güncellemeleri


SINIF DEĞİŞİMİ


Diablo oyunlarında yolculuğunuz önemli bir seçimle başlar: Hangi sınıfta oynayacaksınız? Bu seçimle ilgili baskının bir kısmını hafifletmek ve oyuncuları oynayışlarında daha fazla esneklikle donatmak için Diablo Immortal'a yeni bir Sınıf Değişikliği mekaniği ekliyoruz.

Bir Barbar olarak yakın olduktan sonra, belki de bir Büyücü olarak kılıçlarınızı sokmaya ve gizli güçleri uzaktan manipüle etmeye hazırsınız. Sınıf Değişimi, önceki ilerlemenizin çoğunu korurken yeni bir başlangıç ​​için bir fırsat sunar. Sanctuary'i farklı bir sınıf olarak yeniden deneyimlemek için Westmarch'taki Shifting Flames mangalını ziyaret edin.

Aşağıda, Sınıf Değişikliği mekaniğini çevreleyen birkaç kural bulunmaktadır:

*Sınıf Değişikliği, 35. seviyeden başlayan bir karakter için kullanılabilir hale gelir.
*Sınıfınızı yedi günde bir ve ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz; yedi günlük bekleme süresini atlayarak hemen önceki sınıfınıza dönmek için tek seferlik bir seçenek de vardır. Oyuncuların daha sık sınıf değiştirme yeteneği satın almalarına izin verecek mevcut bir plan yok.
*Her sınıfa ilk kez geçtiğinizde, karakterinizin görünümünü ayarlayabilir ve Paragon Ağaçlarınızı tamamen sıfırlayabilirsiniz.
*Her sınıfa ilk kez geçiş yaptığınızda, size yer tutucu teçhizat verilecektir. Yer tutucu teçhizat, son sınıfınızın önceden donatılmış teçhizatına eşdeğer bir rütbeye sahip olacaktır.
*Tüm Klan, Warband ve diğer sosyal grup üyelikleri devam edecek.
*Sınıf değiştirdiğinizde bazı sınıfa özel kozmetikler ve donanımlar aktarılmaz. Bir önceki sınıfınız için donatılan tüm donanımlar envanterinizde mevcut olacak. Bir sınıfa ait tüm kozmetikler o sınıfta kalacak ve o sınıfa geri dönüldüğünde mevcut olacaktır.

KAHRAMANIN YOLCULUĞU


Tüm cesaretinizi ve kararlılığınızı toplayın, çünkü önünüzdeki yolculuk hem anlatılmamış zafer hem de adil ödüllerle dolu. Hero's Journey , ana görev serisinin Frozen Tundra bölümünde maceracılar için açılan yeni bir oyun sonu deneyimidir. Gelecek için iki tane daha planlanmış dört bölümden oluşan Hero's Journey, sizi Paragon Seviyesinde yükseldikçe zorluk derecesi artan cesaret testi hedeflerini tamamlamaya gönderecek.

Göreve hazır olduğunuzu kanıtlayabilirseniz, her bölümü tamamladığınızda sizi selamlamak için bir ödül lütfu burada. Bunlar, büyük miktarda altın veya Platinum'dan Aspirant's Keys, Legendary Crests ve hatta Glorious Journey Portrait Frame'e kadar uzanır .

MACERACININ YOLU SINIRLI SÜRELİ ETKİNLİK


Sanctuary'de çok az kişi karanlığa karşı durabilecek ve savunmasızlar için hayatlarını bahse girecek kadar yeteneklidir. Ama sen, maceracı, günlerini Yanan Cehennemlerin saflarını inceltmeye, bir zamanlar tüm umutların kaybolduğu güvenli bir yere gitmeye adadın. Mazlumlar sana tepeden bakar ve onlara hizmet etmeye devam etmek için Maceracının Yolunda yürümelisin .

20 Temmuz 03:00 – 3 Ağustos sunucu saatiyle 03:00 arasında Maceracının Yolu görevlerini tamamladığınızda kahramanlıklarınız için altın, efsunlu toz ve hurda malzemeler kazanacaksınız. Yeterince tamamlanmış görevi rafa kaldırmak, sizin için dönüm noktası ödüllerinin kilidini de açacaktır:

Sekiz görev tamamlandıktan sonra: 10 Aspirant'ın anahtarı
16 görev tamamlandığında: Maceracının Defne Portre Çerçevesi
20 görev tamamlandığında: bir Efsanevi Arma (Crest)

YENİ HELLİQUARY BOSS: GORGOTHRA THE CLAİMER


Rayek bir tane daha buldu! Ancak bu devasa ve imkansız derecede eski tehdidi bastırmak için birkaç sert maceracının yardımına ihtiyacı olacak. Gorgothra , Sanctuary'ye musallat olan Gazaplı iblislerin üçüncüsüdür. Çağlar boyunca sayısız iblisin ibadetini kazanmıştır, ancak savaşmaya yabancı değildir - taşlaşma ışınları, zehirli zehiri ve yılan gibi saldırıları, Lassal ve Vitaath'ın gücünü cüce eder.

Gorgothra'nın gazabını yenmek için gereken iblis öldürme yeteneğine sahip misiniz? Yoksa onun inini süsleyen başka bir kemikleşmiş ceset mi olacaksın? Grubunuzu Helliquary'de toplayın, çünkü Gorgothra 2 Ağustos'ta ortaya çıkıyor .

HUNGERİNG MOON SINIRLI SÜRELİ ETKİNLİK


Ay saniyeler içinde geri döndü ve daha fazla kan istiyor. . . belki seninki bile! Ay'a bakın - onun kutsal parıltısında güneşlenin, beslenmek için ulumasına kulak verin ve size ay bağcıklı kutsamalar bahşedileceksiniz. Ay'ın taleplerini yerine getirmek size Kutsamalarla takas edilebilecek Moonslivers kazandıracak . Yedi Kutsamayı elde ettikten sonra, Ay ile bunları rastgele bir ödülle takas etmek için yeterince iyi niyet kazanacaksınız, örneğin: Büyülü Toz, Parlayan Parçalar ve Efsanevi teçhizat. Ay'a yeteri kadar kutsama sunun ve o size lütfunu bile sunacaktır—bir Efsanevi Arma ve daha fazlasından oluşan bir paket.

Cesur maceracıları 29 Temmuz 03:00 - 13 Ağustos sunucu saati ile 3:00 arasında ayın açlığını gidermeye davet ediyoruz .

AMBER BLADES KOZMETİK SETİ


Amber Blades, Shassar'ın kontrolü için mücadele eden en önde gelen çöl çetelerinden biridir ve davranışlarında en büyük düşmanları olan Kum Akreplerinden daha az gaddardır. Bıçaklar, Akreplerin zorla çalıştırılmasını ve kervanlara yönelik saldırıları kınıyor ve en kötü planlarını bozmak için her fırsatı değerlendiriyor. Bu yaklaşımın bir ahlak meselesi mi yoksa bir işe alma tekniği mi olduğu yalnızca Amber Blade'lerin kendileri tarafından bilinir.

Oyun içi mağazadan satın alınabilen Amber Blades Kozmetik Seti ile acımasız bir kum denizinde doğa yürüyüşü yaparken güneşin karşı konulmaz ışınlarından kendinizi koruyun.

ÖZELLİK GÜNCELLEMELERİ

Warband Baskını
*Haftalık bir Warband Raid'i tamamlamak, artık Westmarch'taki Crest Tüccarı Jondo Mouren'den 1600 Platinum karşılığında bir Ebedi Efsanevi Arma(Crest) satın almanızı sağlayacak.
Geliştirici Notu: Satın alınabilir Kret Ebedi olduğundan, bu size Market'te satılabilecek değerli taşlar elde etmek için ek bir yol sağlar.

Solan kor
*Fading Ember sınırı 200'den 280'e yükseltildi.
*Artık bir Ebedi Efsanevi Arma için 22 Fa Rünü takas edebilirsiniz.
Geliştirici Notu: Bu, Solan Közlerinizi maksimuma çıkarırsanız artık haftada bir rastgele bir Efsanevi Mücevher üretebileceğiniz anlamına gelir.

Yeni Canavar Ekleri
*Kabuk : Bir savunma kalkanı çağırarak yok edilene kadar can kaybını önler.
*Sifon : Bir hedefe, beş saniye boyunca iyileştirmek için Yaşamı Yavaşlatan ve sülük eden bir boşaltma ışını yönlendirir.

Zwenson'ın Haunting
*Yetenek açıklaması şu şekilde değiştirildi: Bir düşmanı yendiğinizde, bir kara canavar yakındaki düşmanlara saldırır ve %X taban hasar verir. Her X saniyede bir defadan fazla gerçekleşemez.
Geliştirici Notu: Önceki açıklama, yeteneğin bir saldırıdan ziyade bir çağırma yeteneği gibi görünmesine neden olan, yanlış bir şekilde çağırmaya atıfta bulundu.

Kanlı Yeşim
*Yetenek tanımı şu şekilde değiştirildi: Düşük Yaşamdayken minimum %Y bonus ile, tam Yaşamdayken verdiğiniz tüm hasarı %X'e kadar artırır. Hareket Hızınızı %Z arttırır.
Geliştirici Notu: Önceki açıklamada, Hasar bonusu Hayatınızdan etkilenirken Hareket Hızının sabit bir güçlendirme olduğu tam olarak açık değildi.

Otuz altı Yeni Sınıf Efsanevi Eşya:
Bu Efsanevi Öğeler turu, öncelikle oyunculara zamanla oluşan hasar etkilerinden yararlanmaları için daha fazla fırsat sağlamayı amaçlıyor. Bu eklerin yapılarınızı nasıl etkilediğini veya yeni oyun tarzlarına yol açtığını görmek için sabırsızlanıyoruz.

Barbar
Compromise is Loss : Yer Darbesi artık zemini delip önünüzdeki düşmanlara hasar verir. Maksimum X ücretleri.
Doom of the Cowed : Wrath of the Berserker'ı etkinleştirmek artık yakındaki tüm düşmanların Hareket Hızını anında %X azaltır.
Five Fresh Claws : Whirlwind artık zırhları parçalayarak düşmanların aldığı tüm hasarı beş kata kadar istifleyerek %X artırıyor.
Lunatic Twin : Frenzy tamamen istiflendiğinde, her saldırı önünüzdeki tüm düşmanlara X hasar verir. Her Y saniyede bir defadan daha sık meydana gelemez.
Paste and Powder : Hammer of the Ancients artık hedeflenen alana birden çok kez rastgele çekiç düşürüyor.
Trembling : Undying Rage ayrıca Hareket Hızınızı %X arttırır.

Crusader
Forgotten Savior: : Düşen Kılıç artık düşmanları yakan göklerden alevler çağırıyor.
Torrential Refrain : Condemn artık tüm hasarını vurduğu düşmanlarda patlatıyor.
Daybreak : Consecration artık sizi ve yakındaki parti üyelerini koruyarak alınan hasarı %X oranında azaltıyor.
Equal Portions:: Kutsal Zincir artık düşmanları kısıtlamaz, bunun yerine düşmanlar arasında kendisine dokunan diğer düşmanları yakan bir alev zinciri oluşturur.
Stare of Wroth : Shield Glare artık düşmanları Y saniye boyunca X hasarı kadar yakar.
Heaven Squints : Yargı artık sizin kontrolünüz altında hareket eden göklerden sürekli bir ışık huzmesi çağrıştırıyor.

Demon Hunter
Hunter-Gatherer: Kaçış artık etkinleştirildiğinde yakındaki düşmanlara her biri Y hasarı veren X güdümlü roketler fırlatır.
Murdermost : Vengeance artık kritik vuruş şansınızı %X artırıyor ama her saniye Canınızın %Y'sini kaybetmenize neden oluyor.
Pinpoint Overflow : Çoklu Atış artık tüm okları hedeflenen yöne doğru fırlatır ve aynı düşmana birden çok kez vurabilir.
Puncta Obscura : Impale artık düşmanların Y saniye boyunca X hasarı için Kanamalarına neden oluyor.
Scrapdacks : Knife Trap artık üzerine basıldığında patlayacak birden fazla mayın saçıyor, ancak artık birden fazla şarjı olamaz.
Suit Mordant : Smoke Screen artık düşmanlara sürekli hasar veren bir asit bombası fırlatıyor.

Monk
Endless Trial : Prisoned Fist artık kanallık yaparken değiştirebileceğiniz bir yönde sürekli olarak yumruklar atıyor. Prisoned Fist'i kullanmak, enerjisini yavaşça tüketecek ve bu enerji, Prisoned Fist kullanımda değilken iyileşecektir.
Numb Realization : Exploding Palm Bleed etkisi artık diğer saldırılar tarafından patlatılmak için %X şansa sahip.
Pugilist's Presence : Seven-Sided Strike artık aynı yönde art arda saldırır ve her seferinde düşmanı geri savurur.
Ratling Arm : Wave Strike, düşmanları içine çeken ve sürekli olarak onlara hasar veren havalı bir topa dönüşür.
Starving Mosquito : Uçan Ejderhanın hasarı, vurulan her düşman için maksimum %Y artışa kadar %X artar.
Typhlot Robe : Cyclone Strike artık düşman görüşünü azaltan ve hasar veren bir kum fırtınası yaratıyor.

Necromancer
Arc of Misery : Bone Spirits artık duvara çarptığında sekiyor.
Cloak of Quills : Bone Armor artık çağrılarınızın yakındaki düşmanlara sürekli olarak hasar vermesine neden oluyor, ancak artık onları korumuyor.
Hissing Skin : Grim Scythe artık vurduğunuz her düşman için verdiğiniz tüm hasarı Z saniye boyunca %Y'ye kadar artırıyor.
Shared Service : Bone Armor artık aldığınız tüm sürekli hasarı %X oranında azaltır.
Studyed Menace : Corpse Lance artık düşmanların çürümesine neden olarak Y saniye boyunca X hasarı verir.
Vesperguard : Skeletal Mage artık düşmanlara sürekli ışınlar fırlatıyor.

Wizard
The Aimless One : Arcane Torrent artık etrafınızdaki rastgele düşmanlara füzeler fırlatıyor.
The Enervators : Ray of Frost artık bir rakibe her hasar verdiğinde bir buz kalkanı oluşturarak X hasarını emer ve 10 defaya kadar istiflenir.
Fireflurry : Scorch artık bir rakibe çarptığında patlayan ve düşmanları Yakıp Sersemleten bir magma havuzu oluşturan bir magma topu fırlatır.
Ninety-Nine Wild Arcana : Arcane Torrent hasarı %X arttırıldı.
Waking Invocation : Ray of Frost artık bir buz ışınını hedeflenen yöne yönlendiren bir illüzyon yaratıyor.
Weathering Eye : Arcane Wind artık Y saniye boyunca Hareket Hızına %X azalma uyguluyor.

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-us/diablo-immortal/23826547/class-change-and-new-features-debut-in-diablo-immortal

2
Duyurular / Diablo Immortal İlk Güncellemesi 2.Sezon
« : 06.07.2022 | 20:46 »
Diablo Immortal'da ilk adımlarını attıklarından beri maceracılar sayısız iblisi yendi, Sanctuary üzerindeki Burning Hells'in kontrolünü gevşetti ve parçalanmış Worldstone'un parçalarını takip etti.


Bugün, lansmanından bu yana ilk yeni içerik düşüşümüzün ayrıntılarını paylaşmaktan ve gelecek yeni içeriğimizin bir önizlemesini sunmaktan heyecan duyuyoruz . Konuya girmeden önce, size lansman sonrası içerik felsefemiz hakkında fikir verelim ve oyuncuların oyun içi hatalar ve botlarla ilgili endişelerini ele alalım.

Diablo Immortal'ın düşmanları bir araya getirirken dostluklar kurabileceğiniz ve uzun yıllar oynamaktan keyif alacağınız bir oyun olmasını amaçlıyoruz. Geçmişte bahsettiğimiz gibi, Diablo Immortal sık sık içerik güncellemeleri alacak, yeni Helliquary patronları, oyun içi etkinlikler, genişletmeler ve daha fazlasını sağlayacak ve bunların tümü ücretsiz olacak.

Ekip, geri bildirimlerinizi sürekli olarak izliyor ve bugünün içerik güncellemesiyle birden fazla hata düzeltmesi sunmaktan heyecan duyuyor. Ayrıca Immortal'ın PC Açık Beta sürümüyle ilgili bilinen sorunları ve bu sorunlar için düzeltmeleri veya yamaları ne zaman uyguladığımızı bildiren bir blogumuz var. Yakın zamanda Diablo Immortal'da bot raporları aldık; tüm bot raporlarını sürekli olarak izlemeyi taahhüt ediyoruz ve bu hesapların topluluğumuz için olumsuz bir oyun deneyimi yaratmamasını sağlamak için gerektiğinde disiplin cezası ile yanıt vereceğiz. Diablo Immortal oynarken herhangi bir botla karşılaşırsanız, lütfen bizi uyarmak için oyun içi raporlama aracını kullanın. Bu, bildirilen oyuncunun UID'sini almamızı sağlar.

KODEKS
İkinci Sezon Savaş Bileti: Bloodsworn
Yeni Helliquary Raid Boss: Titreyen Ölüm Vitaath
Hungering Moon Hafta Sonu Etkinliği
Ne gelecek
Denge Değişiklikleri
Hata düzeltmeleri

İKİNCİ SEZON SAVAŞ BİLETİ: BLOODSWORN


Kötü Kan Yeminli Kontes'in adanmışları, Karanlık Orman'da ayaklandı. Bloodsworn'un cesaretine adanmış yeni bir Battle Pass geldi ve onunla birlikte İkinci Sezon 7 Temmuz'da sunucu saatiyle 3:00'te başlıyor . Bloodsworn Battle Pass, Legendary Gems, Crests, Hilts ve daha fazlası gibi 40 seviye değerinde zorluk ve ödüle ev sahipliği yapar.

Savaş Bileti kademelerinden ek hazineler arayan maceracılar için, Sezon boyunca Savaş Biletlerini yükseltebilecekleri iki ücretli versiyonumuz var: Güçlendirilmiş Savaş Bileti ve Koleksiyoncunun Güçlendirilmiş Savaş Bileti.

Güçlendirilmiş Savaş Bileti: Ücretsiz standart Savaş Bileti'nin tüm kademe ödüllerini içerir ama aynı zamanda her kademede ek ödüller sağlayan bir Güçlendirilmiş parkurun kilidini açar. Ayrıca, birinci kademede açılan korkunç Kan Yeminli Silah kozmetik ürününü ve 40. kademede kilidi açılan diken kaplı Kan Yeminli Zırh kozmetik ürününü alacaksınız.

Koleksiyoncunun Güçlendirilmiş Savaş Bileti: Güçlendirilmiş Savaş Bileti'ndeki tüm rütbe ödüllerine ve kozmetiklere erişmenizi sağlar. Ayrıca, Yükseltmeden hemen sonra sağlanan Kan Yeminli Avatar Çerçevesi, Kan Yeminli Portal kozmetik ve on derecelik bir takviye.

İkinci Sezon Savaş Bileti sadece 4 Ağustos sunucu saatiyle 03:00'e kadar geçerlidir — iblisleri öldürmeye ve rütbelerde yükselmeye bugün başlayın!

YENİ HELLİQUARY RAİD BOSS: TİTREYEN ÖLÜM VİTAATH


Rayek bir tane daha buldu! Ancak bu buzul tehdidini ortadan kaldırmak için birkaç sert maceracının yardımına ihtiyacı olacak. Donmuş Tundra'nın buzlu derinliklerinden ortaya çıkan Titreyen Ölüm Vitaath, tüm Sanctuary'yi buzla kaplamak için her şeyi yapacak. Bu özlü iblis, donmuş rüzgarda gizlenmiş avını takip eder ve buzdan kanatlar üzerinde kovalar. Hedeflerinin hareket edemeyeceklerini anladığı andan itibaren hiçbir şeyden zevk almaz.

Gerekenlere sahipseniz, savaşa hazır maceracı grubunuzu toplayın, Westmarch'taki Rayek's Helliquary'i ziyaret edin ve Vitaath'ın buzul çağı terörüne bir son verin - başarı üzerine zafer ve ödüller sizi bekliyor!

HUNGERİNG MOON HAFTA SONU ETKİNLİĞİ


Ay aç ve kan istiyor. . . belki seninki bile! Sen, maceraperest, aya bak—kutsal parıltısında güneşlen, beslenmek için ulumasına kulak ver ve sana bahşedilecek olan ay-bağlı kutsamalar. Ay'ın taleplerini yerine getirmek size Kutsamalarla takas edilebilecek Moonslivers kazandıracak . Yedi Kutsamayı elde ettikten sonra, bunları rastgele bir ödülle takas etmek için ay ile yeterince iyi niyetinizi körüklemiş olacaksınız. Ay'a yeteri kadar nimetler sunun, o size nimetini bile sunacaktır.

Cesur maceracıları 15 Temmuz 03:00'dan 18 Temmuz 03:00'e kadar sunucu saatiyle ayın açlığını gidermeye davet ediyoruz .

NE GELECEK
Blizzard ve Diablo Immortal ekibi, Sanctuary'yi savunmak için harcadığınız zaman için size teşekkür etmek istiyor. Bu yama sadece bir başlangıç. Lansmanından bu yana oyun için öneri ve geri bildirim topluyoruz ve gelecekteki yamalarda daha fazla güncelleme paylaşmayı dört gözle bekliyoruz. Eğlenceyi tamamen bozmak istemesek de, sizi bununla baş başa bırakıyoruz: Sınıf Değişikliği diğer ek yeni içeriklerin yanı sıra bu ay sonraki güncellememizde yolunuza çıkıyor.

Sanctuary'de görüşürüz!
-Diablo Ölümsüz Takımı

DENGE DEĞİŞİKLİKLERİ

Wizard / Sihirbaz
Arcane Wind / Gizemli rüzgar
*Hasar 54, 72'den (tam şarjlı) 60, 80'e (tam şarjlı) yükseltildi
*Menzil 3,3, 5,5'ten (tam şarjlı) 4,5, 6,5'e (tam şarjlı) yükseltildi
Arcane Wind Efsanevi: Syldra'nın Dişi
*Hasar 57.6'dan 60'a yükseltildi
*Menzil 5.5'ten 6.5'e yükseltildi
Lightning Nova (Efsanevi ekleri de etkiler):
*Hasar 25.2'den 34.7'ye yükseltildi
*Çoklu vuruş Hasarı %70'ten %75'e yükseltildi

Monk / Keşiş
Exploding Palm / Patlayan Palmiye
*Hasar (Patlama dışı) 17.5'ten 25'e yükseltildi
*Aralık 3,5'ten (90 derecelik açı) 3*4,5'e (dikdörtgen) değiştirildi
Exploding Palm Legendary / Patlayan Palm Efsanevi: Azar Fırtına
*Hasar (Patlama dışı) 17.5'ten 25'e yükseltildi
*Aralık 3.5'ten (90 derecelik açı) 3*4.5'e (dikdörtgen) değiştirildi
Exploding Palm Legendary/ Patlayan Palm Efsanevi: Şimdinin Yolu
*Hasar (Patlama dışı) 19.32'den 25'e yükseltildi
Exploding Palm Legendary/ Patlayan Palm Efsanevi: Rebuke'a Ulaşmak
*Hasar (Patlama dışı) 19,8'den 25'e yükseltildi

HATA DÜZELTMELERİ

Diablo Immortal'ın PC Açık Beta sürümü için eklenen en yeni hata düzeltmelerini ve özellik güncellemelerini görmek için bu PC'ye özel blogu ziyaret edin .

Oynanış
Canavar yumurtlama mantığı, Zoltun Kulle Kütüphanesi ve Zavain Dağı'nda tek bir yerde durarak aynı yumurtlama noktasını art arda toplamanın etkinliğini azaltmak için ayarlandı.
Bir oyuncu aynı beceriyi uzun bir süre boyunca kullandıktan sonra otomatik hedeflemenin çalışma şekli ayarlandı.
Geliştiricinin Notu: Önceki iki değişiklik, tek bir yerde dururken küçük bir saldırı rotasyonunu tekrarlamanın ödülünü, örneğin bazı yaygın botlama davranışı gibi kaldırmak için yapıldı.

Chip of Stoned Flesh'in yetenek tanımı, cevherin hangi etkilerin tetiklenmesine neden olduğunu netleştirmek için "Düşmanın kontrolünü her kaybettiğinde" yerine "Düşmanın kontrolünü her kaybettiğinde" olarak güncellendi.
Geliştirici Notu: Mücevherin patlayıcı etkisi, tüm kalabalık kontrol etkileri (yavaş ve üşüme gibi) değil, yalnızca tamamen kontrol kaybıyla (sersemletme ve korku gibi etkiler) tetiklenir.

-Bazı sınıf yeteneklerinin ses çalmaması sorunu düzeltildi.
-Rezonans ve Savaş Puanının 0 olarak görüntülenmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
-Bazı kapıların patronları ve diğer büyük canavarları engellemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
-Elder Rift iptal edildikten sonra, bağlantısı kesilen parti üyelerinden armaların düşülmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
-Warband Zulasındaki eşyalarla bir Cephanelik etkileşimi sorunu düzeltildi.
-Karakterlerin dünyaya düşmesine neden olacak birden fazla sorun düzeltildi.
-Oyuncuların, daha yüksek gecikme süresi olan parti üyelerinden önce Challenge Rift'e girmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
-Zula yoluyla mücevherleri değiştirirken Rezonansın artmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Yükseltilmiş veya Uyanmış öğeyi yok ettikten sonra yükseltme malzemeleri ve Şafak Ekoları artık oyunculara düzgün bir şekilde iade edilecek.
-Bazı görevler için Paragon Seviyesi gereksinimleri kaldırıldı.
-Chest of Glory'nin tüm parti üyeleriyle paylaşılmaması sorunu düzeltildi.
-Düşmanlar tarafından kesintiye uğradıktan sonra oyuncuların Birincil Saldırı kullanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
-Experience Globes artık bir canavarı öldürdükten sonra daha küçük bir alana düşecek.
Geliştirici Notu: Oyuncular, öldürülen canavardan rastgele bir yöne doğru uçacakları için XP kürelerinin şu anda oyun içinde nasıl düştüğünden duydukları hayal kırıklığını dile getirdiler. Bu yama, ne kadar uzağa düşebileceklerinin yarıçapını azaltacaktır.

Cycle of Strife / Çekişme döngüsü
-Görev bölgesine girildiğinde hemen başarısız olan bazı Gölge Sözleşmelerinde sorun düzeltildi.
-Immortal Overthrow güçlendirmesi artık Challenge Rift'e girildiğinde temizlenecek.
-Gölge Savaşı sırasında Immortal'ın oyuncuları arenadan atmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Gölge Sözleşmesi ödüllerini talep etmeyi engelleyen bir sorun düzeltildi.
-Bazı Gölge Sözleşmesi görevlerinde oyuncuların takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Corvus Expedition'ın tamamlanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
-Bir Karanlık Klan lideri bir Karanlık Klan hedefi seçmediyse, Cumartesi günleri otomatik olarak bir hedef seçilecektir.

Battlegrounds / Savaş alanları
-Oyuncuların saldırı ve savunma arasında düzgün bir şekilde rastgele seçilmesi için Savaş Alanı hazırlığı kullanıcı arayüzünü ayarladı. Önceden, oyuncular bu kullanıcı arayüzüne göre saldırı mı yoksa savunma mı yaptıklarını belirleyebiliyordu.
-Oyuncuların bir Savaş Alanına girdikten sonra tekrar sıraya alınmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Oyuncuların Üçüncü Aşama başlamadan Kadim Kalbe saldırmasını engelleyen bir mekanizma eklendi.

NPC
-Teğmen Ralvar'ın takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Bazı görev NPC'lerinin bir ara sahneden sonra etkileşime geçememe sorunu düzeltildi.
-The Unspoken NPC'nin oyuncular tarafından görülmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
kullanıcı arayüzü
-Döngünün Sonu ara sahnesini tetikledikten sonra HUD'nin görünmez olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Döngünün sonunda Klan bilgilerinin dinlenmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
-Korku Alanına bir çıkış düğmesi eklendi.
-Klan davetlerini engelleyen bir sorun düzeltildi.
-Path of Blood'dan çıktıktan sonra Quest Tracker'ın boş girişlerle dolmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
-Bazı UI modellerinin kapatılamaması sorunu düzeltildi.
-Sunucu önerileri artık dil seçimine dayalı olacaktır.
-Oyuncuların Battle Pass'ı açmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.

UI / Görsel
-Lassal the Flame-Spun ile savaşırken meydana gelen sabit kamera sorunları.
-Legendary Gems'i yükselttikten sonra ışınlanırken siyah ekrana neden olan bir sorun düzeltildi.
sunucu
-Oyuncuların EULA ile etkileşime girerken Battle.net'e bağlanırken takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-us/diablo-immortal/23826542/diablo-immortal-s-first-post-launch-content-update

3
2023'TE TÜM CEHENNEM DAĞILIYOR - DIABLO IV GELIYOR!


2022 Xbox Oyunları Vitrin Etkinliği sırasında, Yanan Cehennemler ve Yüksek Gökler arasındaki aralıksız bir çatışmanın hikayesini anlattık, Sanctuary'nin şeytani yaratıcısı Lilith'in dönüşünü önceden haber verdik ve Diablo destanının bir sonraki bölümü olan Diablo IV'ün etrafında kavurucu sıcak detaylar paylaştık.

Daha fazla okumadan önce, Diablo IV'ün 2023'te Windows PC, Xbox One X|S, Xbox Series X|S, PlayStation 4 / 5'te piyasaya sürüleceğini ve tüm platformlar için çapraz oynama ve çapraz ilerlemeye ev sahipliği yapacağını duyurmaktan heyecan duyuyoruz. Konsolda, oyuncular ayrıca co-co-op aracılığıyla bir arkadaşıyla yan yana şeytanları öldürebilirler. Kemik ürpertici bir duyurumuz daha var: Barbar, Druid, Haydut ve Büyücü'ye ek olarak, lansmanda mevcut olan beşinci ve son sınıf, ölümün tırpan kullanan tedarikçisi Necromancer!

Vitrinin cehennem gibi bölümünün alevleri siz onlara bakamadan söndüyse, endişelenmeyin, aşağıda tüm davetkar karanlık ayrıntıları sağladık. Diablo IV'e biraz ışık tutarken kamp ateşinin etrafında bir yer kap!


Karşınızda: The Necromancer
Siz Karar Verin
Karakter Özelleştirme
Kendi Tarzınızı Keşfedin
Sosyal Sistemler
Oyun Sonu Teklifleri

KARŞINIZDA: THE NECROMANCER

Yabancılar tarafından Necromancer olarak bilinen Rathma'nın bir Rahibi olarak - ölüm kelimesi bir güç hissini, hatta kulaklarını süslediğinde potansiyel olarak heyecanı çağrıştırır. Bu efsanevi çağırıcılar kan, kemik ve karanlığı kendi isteklerine göre bükerler ve emirlerini yerine getirmek için ölümsüzlerin saflarına boyun eğerler. Bu ölüme meydan okuyan sınıfla kavga etmeyi seçen bilmeyen düşmanlar, büyük bir hata yaptıklarını çabucak öğreneceklerdir, çünkü onlar onun peşinde karanlıktırlar.

Necromancer sınıfının Diablo IV'teki şeytanları nasıl yok edip yeniden canlandıracağı konusunda sizinle paylaşacağımız bir tabutumuz var. Baş Sınıf Tasarımcısı Adam Jackson ile birlikte Ölüler Kitabı gibi sınıfın yeni mekanikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için yarın saat 10: 00'da çıkacak olan Haziran 2022 Diablo IV Üç Aylık Güncelleme blogumuzda bir .m. PDT'ye katılın.

SIZ KARAR VERIN

Diablo IV'ün kalbinde oyuncu seçimi vardır. Oyunu oynamanın tek bir yolu yoktur; oyuncular kendi yollarını çizecekler ve kaderlerini seçtikleri doğrusal olmayan bir şekilde şekillendirecekler. Bu değerler sistemi, karakter özelleştirmesine, oyuncu becerilerine, Diablo IV'ün paylaşılan açık dünyasının, sosyal sistemlerinin ve tabii ki oyunun sonunun keşfine kadar uzanıyor. Bu oyun sistemlerine ve sağladıkları seçeneklerden bazılarına dalalım.



KARAKTER ÖZELLEŞTIRME

Sanctuary'nin sakinleri farklı bir halktır. Aynı çeşitliliğin SİZİN hayata geçirdiğiniz kahramana da yansımasını istedik. Ve böylece, Diablo IV'e bir Barbar, Druid, Necromancer, Rogue veya Büyücü olarak başlasanız da, çok sayıda seçenek sunan etten kemikten bir karakter özelleştirici tarafından karşılanacaksınız. Bu seviye oyuncu seçimi sadece estetikte değil, aynı zamanda her sınıf için geniş Beceri Ağaçlarında da görülür, her biri kahramanınızla Yanan Cehennemin güçlerini parçalamak için sonsuz yollar sunar.


KENDI TARZINIZI KEŞFEDIN
Söylediğimiz gibi, Diablo IV'teki Sanctuary'yi geçmenin tek bir yolu yoktur - bunu motivasyonlarınıza bırakıyoruz. Dünya ölçek olarak çok geniştir; soğuk dağ sıralarına, kumla süpürülmüş kanyonlara, salgınla köpüren veba topraklarına ve diğer birçok biyoma ev sahipliği yapıyor. Hepsi karşılaşılacak şeytani tehlikeler ve ortaya çıkarılacak sırlar sıkıntısı çekmeden. Diablo IV'te boş bir dünyada sadece geçiş yapmayacaksınız - her santim savaş için tasarlandı.

Etrafta gezinirken, Lilith'in dönüşünün toprağa verdiği yaraları fark ederek, yeni bir kötülük türüyle karşılaşacaksınız: Kaleler. Bunlar, Yanan Cehennem'in kölelerinin kendileri için talep ettikleri, kaldırmanız için üzerlerine karanlığın gölgesini düşüren yerlerdir. Kaleleri temizlemek, bu yerlere kalıcı bir değişim getirecek, onları şeytani olmayan yaşamla yeniden dolduracak ve sizi ganimetle ödüllendirecektir. Bir Kaleyi temizlemek, içine girilecek yeni zindanları ve diğer gizli deneyimleri de ortaya çıkarabilir. Zindanlardan bahsetmişken, Diablo IV neredeyse 150 ayrıntılı zindan içerir - ana görev hattı boyunca ve ötesinde kötülüğün kökünü kazımanız için yakın mesafeli deneyimler. Bir zindana her adım attığınızda, rakiplerin düzeni ve dağılımı değişecek ve içindeki tehlikelerin üstesinden gelmek için bir yol strateji oluşturmanıza izin verirken meydan okumayı canlı tutacaktır.

Sanctuary yaşıyor... elden çıkarmak için şeytanlarla! Tehlikeli zindanlar ve ağır bir şekilde savunulan Kalelerin yanı sıra, zafer ve ödüller adına tek başına veya bir ekiple tamamlanacak yerel etkinlikler de vardır. Ve özellikle zorlu bir meydan okumaya can atan cesur kahramanlar için, yükselen dünya patronları, kendilerine karşı çıkanları sona erdirme arzusuyla dünyayı dolaşıyor. Bu kabus gibi titanları devirmek için Sanctuary'nin diğer savunucularıyla bir araya gelin



SOSYAL SISTEMLER
Sanctuary'yi kana susamış şeytanlardan kurtarmak için diğer kahramanlarla takım kurmak veya savaşta onlara karşı kafa kafaya mücadele etmek uzun zamandır Diablo deneyiminin temel taşlarından biri olmuştur. Diablo IV, hem tatmin edici PvE hem de PvP deneyimleri sunarak bu geleneği sürdürecek. Oyunculara Lilith'i kendi başlarına veya başkalarının yardımıyla takip etme seçeneği sunmak, oyuncuların Diablo IV oynarken ek ajansa sahip olmalarının başka bir yoludur.

Arkadaşlarınızla şeytan öldürmeyi bir esinti haline getirmek için, parti oluşturma deneyimini yeniden inşa ettik, böylece karakter seviyelerine bakılmaksızın veya belirli bir görev hattında nerede olursanız olun, yine de bir araya gelebilirsiniz. Bu aynı zamanda Sanctuary'yi kötülükten birlikte temizlemek isteyen farklı platformlardaki oyuncular için tasarladığımız deneyimdir.

Ancak şeytan ordularını diğer oyuncularla yenmek sizin tercihiniz değilse, daha ölümcül bir rakibi tercih edebilirsiniz. Nefretin Efendisi Mephisto, sonsuza dek bir çatışmayı kışkırtmak isteyen, Kutsal Alanın belirli alanlarını lanetledi ve onları Nefret Alanlarına dönüştürdü. Burada, onun etkisi, belirlenmiş PvP Bölgelerinde ölümlü ile ölümlü arasında bir çukur oluşturuyor. Kendinizi düşman olarak işaretleyerek Mephisto'nun cazibesine boyun eğerseniz, düşmanca olarak işaretlenen başkalarının tüm öfkesiyle yüzleşmeye kendinizi açarsınız, ancak rakibinizi vurmada başarılı olursanız, onların ganimetleri sizin iddia edeceğiniz olacaktır. Bu bölgeler kalbin zayıflığı için değil, kan ve gayretle adlarına ün kazandırmak isteyen kahramanlar içindir!


OYUN SONU TEKLIFLERI
Diablo IV'ün ana hikayesinin son bölümünü kapatmak anıtsal bir an olacak, ancak kesinlikle kahramanınızın yolculuğunun sonu anlamına gelmeyecek. Oyuncuların Diablo IV'ün son oyununu, bir sonraki deneyimde ne yaşayacaklarına dair birkaç kararla dolu yeni bir başlangıç olarak görmelerini istiyoruz. İlk olarak, Kabus Zindanları'nı ele geçirmeye çalışabilirsiniz: dönüştürülmüş ve gelişmiş şeytani tehlikelerle dolu ve yeni hedefler şeklinde zorluklar ekledi ve zindana sıkıntılar ekledi. Belki de başka bir yöne dallanmak istiyorsunuz, örneğin, geleceğiniz için kökler yerleştirmek istiyorsunuz. Sizi Efsanevi teçhizat, deneyim, işçilik malzemeleri ve daha fazlasıyla ödüllendiren sık sık bisiklet dünyası hedefleri ve ödülleri sağlayacak bir oyun sonu sistemi olan Fısıltılar Ağacı'ndan başka bir yere bakmayın!

Sanctuary'de, her fırsatta sizi bekleyen amansız bir tehlike var. Yanan Cehennemler yolunuza ne çıkarırsa çıkarsın en iyisi için, daha da güçlenmelisiniz. Maksimum seviyeye ulaştığınızda, Paragon Panosu ve onunla birlikte kahramanınızın yapısını daha da özelleştirmek için yüzlerce isteğe bağlı yolun kilidini açacaktır.

Diablo IV'te neler olacağı hakkında daha fazla bilgi edinmek için kamp ateşi etrafında bize katıldığınız için teşekkür ederiz! 2023 lansmanımıza doğru ilerlerken, karanlıktan ek bilgi paketleri ortaya çıkacak. Gelecekteki Üç Aylık Güncelleme bloglarını ve daha fazlasını takip edin.

Sana veda ediyoruz... şimdilik,
-Diablo IV Ekibi

Kaynak : https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23816540/all-hell-breaks-loose-in-2023-diablo-iv-is-coming

4
Diablo Immortal / Diablo Immortal Immortals
« : 27.05.2022 | 09:34 »
Şöhret, Zenginlik, Güç. Ölümsüzler, Diablo Immortal'daki en güçlü oyuncuları temsil eder. Hepsinin hükümdarı Ölümsüz (Immortals) olarak bilinir ve tüm fraksiyonun kontrolü ile birlikte dört Teğmen atama yetkisine sahiptir. Kendinizi Ölümsüz olarak adlandıran şanslı azınlıktan biriyseniz, oyunun en büyük zorluklarına, en iyi ganimetlerine ve ölçülemeyecek kadar zenginliğe erişirsiniz. Ama Ölümsüzler taçlarını sonsuza kadar tutamazlar ve kaçınılmaz olarak Gölgeler taçların kontrolünü ele geçirecek ve yeni Ölümsüzler olacaklar. Ne kadar dayanabilirsin? Ve bir Ölümsüz olarak hüküm sürerken, karakterinizi güçlendirmek için konumunuzdan faydalanabilir misiniz? Bu izlenecek yol, bir Ölümsüz olarak sınırlı süreniz boyunca ödüllerinizi optimize etmenizi sağlar. Kim bilir belki bir gün Ölümsüz olursun?

5
Diablo Immortal / Diablo Immortal Shadows
« : 27.05.2022 | 09:32 »
Gölgeler (Shadows), Diablo Immortal'da bulunan üç gruptan biridir ve tüm Maceracılar (Adventurers), Gölge Çekilişi aracılığıyla veya mevcut bir Gölge'den doğrudan davet yoluyla katılabilir. Karanlıkta göz görevi gören gözcüler, Ölümsüzlerin Sanctuary'nin savunucuları olarak konumlarına hala layık olmalarını sağlıyor. Ölümsüzlerden farklı olarak Gölgeler, amaçlarına yardımcı olacak sınırsız üyeye sahip olabilir. Gölgeler güç kazanırlar ve özel görevleri vardır.

Karanlık Klanlar, Ölümsüzlere meydan okumak için Sürgün Ayini'ne girebilir.


6
Duyurular / Diablo Immortal 2 Haziranda Her Yerde
« : 25.04.2022 | 15:05 »
Siz istediniz, biz teslim ettik! Ekip, Diablo Immortal'ın aynı anda mobilde ve PC'de Açık Beta'da, çapraz oyun ve çapraz ilerleme ile tamamlanacağını duyurmaktan gurur duyar. Canavarları evinizin rahatlığında öldürebilmeniz için ikonik Diablo kontrol şemasının ana unsurlarını korumak için ekstra yol kat ettik.


Bilgisayar kullanımı :



Kontrol Cihazı :


PC'deki Diablo Immortal, Blizzard'ın bir deneyidir. Başlangıçta bu oyunu masaüstüne koymayı planlamamıştık ama bu mümkün olur olmaz bunu gerçekleştirmek için zaman ayırmamız gerektiğini biliyorduk. Uzun zamandır bir Diablo oyuncusuysanız, sonuç diğer PC Diablo oyunlarından biraz farklı olacak - ancak Immortal'ın iblislerini faremizle öldürmekten dolayı çok heyecanlıyız ve sizin de öyle olacağını umuyoruz. Birçoğunuzun deneyimli PC gazileri olduğunuzu anlıyoruz ve Sanctuary'de geri dönerken sizi tanıdık araçlarla donatmak istiyoruz. Bu, Blizzard'dan bir teşekkür mektubu ve PC Haziran'da Açık Beta'ya girdiğinde hepinizi cehennemde görmeyi umuyoruz!

8
.

9
Duyurular / Diablo Immortal Pre-Order IOS ve Kozmatik
« : 05.04.2022 | 10:23 »
.

10
Merhaba yıl sonu Diablo IV Üç Aylık Güncellemesine hoş geldiniz.
Ekim ayında ses tasarımına, atmosferik ortam pistlerine ve oyun seslerinin nasıl yapıldığının perde arkasına göz atmaktan keyif aldığınızı umuyoruz.


Son blogumuzdan bu yana, oyuna yeni içerik ve sistemler eklemek için çok çalışıyoruz. Oyunun her yapısında bir dizi genişletilmiş içerik, yeni sanat, denge değişiklikleri ve diğer yinelemeler içeren büyük adımlar attık. Aslında, takım şu anda önemli bir kilometre taşını temsil eden oyunun dahili bir sürümünü test ediyor. Sonuç olarak bugün sizinle paylaşacak çok şeyimiz var, o yüzden dalalım.

İlk olarak, Lider Sistemler Tasarımcısı Joe Piepiora, maddeleştirmenin temel unsurlarına yapılan güncellemeleri tartışacaktır. Bunlar arasında eşyalar üzerinde +Beceri'in geri dönüşü, efsanevi güçlerle etkileşime girmenin yeni bir yolu ve hedeflenen damlalar üzerinde bazı erken çalışmalar yer alıyor. Bundan sonra, Diablo IV'ün tamamen yeni oyun sonu karakter geliştirme sisteminde bize yürürken sıcak bir içecek ve rahat bir sandalye alın: Paragon Board.

Daha sonra, Lider Görsel Efekt Sanatçısı Daniel Briggs, yetenekli VFX ekibimizin aynı anda ekranda birçok oyuncu ve canavar olsa bile oyunu açık ve okunabilir tutarken büyük patlamalar ve göz kamaştırıcı beceri efektleri yaratmasına izin veren felsefeyi anlatacak. Ayrıca Diablo IV'ün yeni oyun motorunun, yeni aydınlatma sisteminden yararlanmak için efektlerimizi seviyelendirmekle birlikte kare kare mücadeleyi daha hassas ve nüanslı hale getirmemize nasıl izin verdiği konusunda da ayrıntılı olarak ele alacak. Son olarak, beceri odaklı ölüm sistemimizi gösteren dört duyurulan sınıfta da çok sayıda beceriyle gözlerinizi şenlenin.

Umarız bu güncellemeden keyif alıp düşüncelerinizi ve tepkilerinizi dört gözle beklersiniz. Yeni yıla geri döneceğiz ve bu yolculukta bizimle olduğunuz için minnettarız.

-Joe Shely,Oyun Yönetmeni, Diablo IV



DIABLO IV’ÜN EŞYA SİSTEMİ

Selamlar, Sanctuary'ın Kahramanları!


Diablo IV'teki sistemlerin durumu ve oyun sonu hakkında bir kez daha bir yığın bilgi almak için çok heyecanlıyız. Ben Joe Piepiora, Lider Sistem Tasarımcısı, ve bugün Diablo IV'ün iki ana özelliği hakkında bazı ayrıntıları paylaşacağım: item sistemi güncellemeleri ve Paragon planlarımız.

11
Duyurular / DIABLO II: RESURRECTED Yama 2.4
« : 21.12.2021 | 10:12 »
Ladder, karakter dengeleri , yeni rune world ve daha fazlası.. D2R 2.4. yamasında..


12
Duyurular / Diablo 3 Sezon 25 The Lords Of Hell
« : 04.12.2021 | 10:51 »
Aralık 25 de başlayacak olan The Lords Of Hell - Diablo 3 Sezon 25 karşınızda..



Yeni Sezon Teması

13
Oyuncular, Diablo Immortal için düzeltmelerin ve yamaların bir listesini bulabilirler. Düzeltmeler genellikle daha yüksek bir sıklıkta uygulanır ve ilgili daha küçük sorunları ele alır ve oyuna uygulamak için büyük bir indirme gerektirmez.


Yamalar, oyuncuların edinmesi için daha önemli bir indirme gerektiren ve genellikle oyunu değiştiren daha büyük güncellemelerle gelen daha büyük istemci tarafı güncellemeleridir. Yeni yamalar, oyuncuların oynamaya devam edebilmeleri için güncellemelerini gerektirecektir. Bu liste, yeni yamalar ve düzeltmeler uygulandığında güncellenecektir.

Kasım 24, 2021 - YAMA - 1.3
 
İçerik Güncellemeleri
Set Eşyaları
* Oyuna set öğelerini bulmak için temel rehberlik eklendi.

Parti Bulucu
*Westmarch'a yeni bir parti bulma sistemi eklendi! Bu sistem, oyuncuların belirli aktiviteler (bir zindanı birden çok kez çalıştırmak gibi) yapmak için gruplar oluşturmasına yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

*Geliştirici Yorumu: Bu sistem, devam etmekte olan erken bir çalışmadır ve sistemde yinelenirken yardımcı olacak geri bildirimler arıyoruz.

 
Challenge Rifts Güncellemeleri
* Challenge Rift lider panosunda ilk kez net bir dönüm noktasına ulaşan oyuncular artık sunucudaki tüm oyuncular için küçük bir ödül sağlayacak.

Elder Rifts güncellemeleri
* Elder Rift kullanırken oyun, bir önceki koşuda kullandığınız Kretlerin sayısını hatırlamaya çalışır.
* Elder Rift'inizin sonunda, oyuncular yarıktan çıkma veya doğrudan Kuyumcuya ışınlanma seçeneğine sahip olacaklar.
 
Horadrim güncellemelerinin Mirası
* Legacy of the Horadrim için Ödül Sandıkları iki golle değiştirildi.
* İlk hedef, bir odayı değiştirirken Aspirant Key sandık açma maliyetlerinin çarpıcı biçimde artması yerine, sandık açma maliyetlerinin artık bir sandıktan diğerine sorunsuz bir şekilde ölçeklenmesidir.
* İkinci hedef, aynı anda büyük bir miktarı denemek ve kullanmak için bir günden diğerine anahtar kaydetme teşvikini kaldırmaktır. Yeni ayara göre, Aspirant anahtarlarınız varsa, oyuncunun ilk oda sandıklarını her gün açması faydalı olacaktır.


Beceri Güncellemeleri
* Disintegrate, Ray of Frost, Impale, Bone Spirit, Shield Glare (Beam of Light ile) ve Wave Strike (Energy Wind ile) hasarı arttırıldı. Savaşta hareketsiz durmanın fırsat maliyeti göz önüne alındığında, bu beceriler daha fazla hasar çıkışı sağlamalıdır.
 
Hata düzeltmeleri
* Barbar'ın "Yer Bastırma" becerisinin menzilini etkileyen bir sorun düzeltildi
* Oyun kumandası kullanırken "Fahir'in Mirası" görevinin ilerletilmesini engelleyen bir sorun düzeltildi
* "Curse of the Scepter" görevi sırasında animasyonu oynattıktan sonra oyuncuların takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
* Çeşitli hatalar ve diğer ilgili sorunlar düzeltildi.



Kasım 16, 2021 - HOTFIX
 
*Raid the Vault için Immortals ve Shadows artık birlikte eşleştirilmeyecek.
*Keşişlerin belirli yetenekleri gerçekleştirirken haritadan potansiyel olarak çıkabileceği bir sorun düzeltildi.



Kasım 8, 2021 - HOTFIX
 
*55. seviyeden daha düşük oyuncular artık Lassal gibi Helliquary baskınları için sıraya giremezler.
*Lassal'ın kullanılabilir olduğu bildirimi artık UI ekranını görüntüledikten sonra düzgün bir şekilde temizlenecektir.
*Cycle Turns NPC ile konuştuktan sonra oyuncuların avatarlarının kontrolünü kaybetmesine neden olan bir sorun düzeltildi.



Kasım 5, 2021 - HOTFIX
 
*Hilts satıcısının size yalnızca bir mücevher satarken bir mücevherden üç tane satmayı teklif etmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.



Kasım 4, 2021 - HOTFIX
 
* Oyuncular artık bir seferde 20'den fazla Zoltun Kulle Kitaplığı sayfası tutamazlar.
* Path of Blood ayarında ayarlamalar yapıldı. Bu değişiklikler bir sonraki döngüye kadar geçerli olmayacak.
* Battle Pass kullanıcı arayüzünü açtıktan sonra kontrolörlerin çalışmayı durdurmasına neden olan bir sorun düzeltildi



Ekim 30, 2021 - HOTFIX

* Fiyatların Mağaza Paketlerinde her zaman görünmemesi sorunu düzeltildi.



Ekim 29, 2021 - HOTFIX
 
* Kanada sunucusunun Kanadalı oyuncular için her zaman varsayılan sunucu olarak görünmemesi sorunu düzeltildi.

14
Haberler / Diablo Immortal Necromancer Önerilen Build
« : 13.11.2021 | 11:10 »
Merhabalar, Kapalı Betası sürerken Önerilen Necromancer Karakter Yapılarına göz atalım..


Önerilen karakter yapıları (build) karakter ekranımızda sağ kısımda resimde görüldüğü gibi bir küçük butondan gösteriliyor.

Önerilen 3 adet build mevcut ikisi PVE birtanesi ise PVP :)

1.Build : Chain Reaction (PVE)

Command Skeletons yani iskeletleri kullanarak Ork (Grim Scythe) sallıyorsunuz ve ardından ölen şeytanların cesetlerini (Corpse Explosion) patlatıyorsunuz. Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Clotbrust (silah)
Lone Preserver (omuzluk)
The Prong (Kalkan)
Coals For Eyes (Kafalık)

Legendary Gem:
Chained Death
Pain Of Subjugation
Power & Command
Echoing Shade
Blood-Soaked Jade

2.Build : The General (PVE)

Command Skeletons - iskeletleri ve Golem kullanıyorsunuz.
Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Desolatoria (silah)
Zirico (omuzluk)
Welcome End (Kalkan)
Mirrorictus (Kafalık)

Legendary Gem:
Chained Death
Berserker's Eye
Fervent Fang
Echoing Shade
Blood-Soaked Jade

3.Build : Defend The Living (PVP)

Bone Armor ile düşmanlarınızdan korunarak Bone Wall ile düşmanlarınıza blok yapabilir. Bone Spikes stun yapabilirsiniz.
Legendary (efsanevi) eşyalar (item) ilede kullandığınız skillere yeni yetenekler katıyorsunuz.
Legendary Item:
Exhumant's Bacbone (Giysi)
Chasm-Crosser(omuzluk)
Pyre's Allure (Kalkan)
Sacral Chausses (Pantolon)

Legendary Gem:
Respite Stone
Black Rose
Batteleguard
Chip Of Stoned Flesh
Frozen Heart

Sayfa: 1 2 3 ... 18