---ALINTIDIR---
Eşya boşluklarını doldurmak
World of Warcraft'dan hatırlayacağınız gibi oyunumuzun her eşyasının belli bir seviyesi(ilvl) mevcut ve bu seviyeler belli zorluklara göre oyun içinde düşüyorlar. Inferno Act I'de iLvL seviyesi 61 ve altı iken, Act II iLvL 62 ve altı, ve Act III ve IV iLvL 63 ve altı eşyalar düşürüyor.
Şu an durum, Act II'yi ve üstünü oynamak için AH kullanmayı gerektiriyor ve bu sorun oyuncular arasında belli yetenek kombinasyonları ve oynanış stillerini zorluyor. Diablo III'ü oynarken yeni kombinasyonlar ve taktikler denemek oyunun bir parçası olmalı ve bunu çözmek için artık Inferno seviyesinde iLvL 61-63 iLvL arası her zaman düşebilecek. Ancak olasılıkları Act'de Act'e değişecek.
Legendary Eşyalar
Legendary eşyalar 1.0.3'da değişmeyecek. Ancak gelecekteki bir yama için Legendaryler şu an ciddi bir incelemeden geçiyorlar. İşimiz bittiğinde Legendary eşyalar her zaman mavi eşyalardan iyi olacak, iyi miktarda güçleri olacak ve kendini ortaya koyabilecek ve unutturulmayacak eşyalar olacak. 1.0.3'ı çıkarttıktan sonra bu detayları paylaşacağız.
Nephalem Valor Değişiklikleri
Nephalem Valor ile Level 60 sonrası eşya avını daha cazip kılmaya çalıştık. 5 tane rare/elite mob kesip ardından boss kesip garanti eşya düşürmeye yarayan bu sistem kendi başına şu an oyunculara çok tekdüze geliyor ve bunu değiştirmek istiyoruz.
Bundan sonra 5 stack kazandıktan sonra keseceğiz her boss artık sadece bir tane garanti rare eşya düşürecek. Bu sadece bir tane rare düşecek anlamına gelmiyor, aksine eğer Magic Find'inız veya şansınız varsa daha fazla rare hala düşebiliyor.
Bir başka değişiklik ise 5 stack Nephalem Valor kazandıktan sonra keseceğiniz her rare/elite mob bir adet garanti rare eşya düşürecek. Bu artık 5 stack yapıp boss kesip oyuna yeniden başlama rutinini bozup, oyunun farklı yerlerinde rare/elite mob aramanıza yardımcı olacacak diye umuyoruz.
Co-Op düzenlemeleri
Oyunda Co-op oynamakla tek başına oynamanın arasında bir fark olmamalı diye düşünüyoruz şu an Co-op belli açılardan tek başına oynamaktan daha zor hale gelebiliyor ve bu yüzden tercih sebebi olmaktan çıkabiliyor. Bu yüzden her oyuncu eklendiğinde yükselen yaratık hasar seviyesini yeniden düzenliyoruz. Böylece solo ve co-op arasındaki farkların bir kısmını kaldırıyoruz ve istediğiniz tarzda oynamanın sizin açınızdan pek birşey farkettirmemesini sağlamayı umuyoruz.
Inferno Zorluk Seviyesi
Inferno Act I şu an tam istediğimiz seviyede bir zorluk veriyor ancak Act II gerçekten bir duvarı aşmaya çalışmaya benziyor. 1.0.3 yamasıyla birlikte Inferno Act II, III ve IV için HP ve Hasar seviyelerini düzeltmeye başlıyoruz. Bu düzenlemelerle yakın savaş sınıflarımız Barbarian ve Monk artık Act II ve üstünde eşyaları geliştikçe defansiften ofansif karakterlere dönüşebilir hale gelecekler.
Hatalarını Ödeme
Level 60'ın sonrasında birçok boss ve elite/rare yaratığın sürekli sizi öldürüp yeniden doğup kesene kadar aynı şeyleri yapmanızdan pek hoşnut değiliz. Oyunun amacı bazı şeyleri seçip bazı şeyleri es geçmenizi amaçlamakta. Bu yüzden eşya tamir ücretlerinizi 4 ila 6 kat arttırmayı planlıyoruz, böylece çok öldüğünüzde alacağınız mali hasarı da göz önünde bulundurmanızı istiyoruz.
Attack Speed
Attack Speed şu an çok gerekli bir stat olarak diğerlerinin üstünde bulunuyor. Bu yüzden oyuncular zorlunlu olarak bu statı bulunduran eşyaları almak istiyor ve bu da oyun felsefesine aykırı olduğu için ilk etapta tüm Attack Speed seviyelerini düşürüyoruz.
Crafting
Jewelcraft'da artık Flawed'dan Flawless Square'a kadar olan bütün gemlerin gerekli gem sayısı 3'den, 2'ye düşürüyoruz ve ayrıca gold gereksinimlerini de düşürüyoruz.
Sınıf Değişiklikleri
1.0.3'de ana hedef sınıf değişiklikleri değil. Bazı yeteneklerı değiştiriyoruz ancak köklü bir değişiklik beklemeyin. Sınıf değişikliklerinin ilk sonuçlarını 1.1 yamasıyla göreceğiz.
---ALINTIDIR---
Çevirisi yapılan orjinal kaynak:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5055288/tamir parasının 4 ila 6 kat artacak olması can sıkıyor ama bakalım güzel droplarla bununda üstesidnen gelebiliriz sanırım :)