Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










patch 1.0.3  (Okunma sayısı 57316 defa)

sentez
sentez#2775
07.06.2012 | 08:27 | Beğeni: 0
Son Düzenleme: 08.06.2012 | 00:10 Gönderen: Nekroses
---ALINTIDIR---

Eşya boşluklarını doldurmak
World of Warcraft'dan hatırlayacağınız gibi oyunumuzun her eşyasının belli bir seviyesi(ilvl) mevcut ve bu seviyeler belli zorluklara göre oyun içinde düşüyorlar. Inferno Act I'de iLvL seviyesi 61 ve altı iken, Act II iLvL 62 ve altı, ve Act III ve IV iLvL 63 ve altı eşyalar düşürüyor.

Şu an durum, Act II'yi ve üstünü oynamak için AH kullanmayı gerektiriyor ve bu sorun oyuncular arasında belli yetenek kombinasyonları ve oynanış stillerini zorluyor. Diablo III'ü oynarken yeni kombinasyonlar ve taktikler denemek oyunun bir parçası olmalı ve bunu çözmek için artık Inferno seviyesinde iLvL 61-63 iLvL arası her zaman düşebilecek. Ancak olasılıkları Act'de Act'e değişecek.

Legendary Eşyalar
Legendary eşyalar 1.0.3'da değişmeyecek. Ancak gelecekteki bir yama için Legendaryler şu an ciddi bir incelemeden geçiyorlar. İşimiz bittiğinde Legendary eşyalar her zaman mavi eşyalardan iyi olacak, iyi miktarda güçleri olacak ve kendini ortaya koyabilecek ve unutturulmayacak eşyalar olacak. 1.0.3'ı çıkarttıktan sonra bu detayları paylaşacağız.

Nephalem Valor Değişiklikleri
Nephalem Valor ile Level 60 sonrası eşya avını daha cazip kılmaya çalıştık. 5 tane rare/elite mob kesip ardından boss kesip garanti eşya düşürmeye yarayan bu sistem kendi başına şu an oyunculara çok tekdüze geliyor ve bunu değiştirmek istiyoruz.

Bundan sonra 5 stack kazandıktan sonra keseceğiz her boss artık sadece bir tane garanti rare eşya düşürecek. Bu sadece bir tane rare düşecek anlamına gelmiyor, aksine eğer Magic Find'inız veya şansınız varsa daha fazla rare hala düşebiliyor.

Bir başka değişiklik ise 5 stack Nephalem Valor kazandıktan sonra keseceğiniz her rare/elite mob bir adet garanti rare eşya düşürecek. Bu artık 5 stack yapıp boss kesip oyuna yeniden başlama rutinini bozup, oyunun farklı yerlerinde rare/elite mob aramanıza yardımcı olacacak diye umuyoruz.

Co-Op düzenlemeleri
Oyunda Co-op oynamakla tek başına oynamanın arasında bir fark olmamalı diye düşünüyoruz şu an Co-op belli açılardan tek başına oynamaktan daha zor hale gelebiliyor ve bu yüzden tercih sebebi olmaktan çıkabiliyor. Bu yüzden her oyuncu eklendiğinde yükselen yaratık hasar seviyesini yeniden düzenliyoruz. Böylece solo ve co-op arasındaki farkların bir kısmını kaldırıyoruz ve istediğiniz tarzda oynamanın sizin açınızdan pek birşey farkettirmemesini sağlamayı umuyoruz.

Inferno Zorluk Seviyesi
Inferno Act I şu an tam istediğimiz seviyede bir zorluk veriyor ancak Act II gerçekten bir duvarı aşmaya çalışmaya benziyor. 1.0.3 yamasıyla birlikte Inferno Act II, III ve IV için HP ve Hasar seviyelerini düzeltmeye başlıyoruz. Bu düzenlemelerle yakın savaş sınıflarımız Barbarian ve Monk artık Act II ve üstünde eşyaları geliştikçe defansiften ofansif karakterlere dönüşebilir hale gelecekler.

Hatalarını Ödeme
Level 60'ın sonrasında birçok boss ve elite/rare yaratığın sürekli sizi öldürüp yeniden doğup kesene kadar aynı şeyleri yapmanızdan pek hoşnut değiliz. Oyunun amacı bazı şeyleri seçip bazı şeyleri es geçmenizi amaçlamakta. Bu yüzden eşya tamir ücretlerinizi 4 ila 6 kat arttırmayı planlıyoruz, böylece çok öldüğünüzde alacağınız mali hasarı da göz önünde bulundurmanızı istiyoruz.

Attack Speed
Attack Speed şu an çok gerekli bir stat olarak diğerlerinin üstünde bulunuyor. Bu yüzden oyuncular zorlunlu olarak bu statı bulunduran eşyaları almak istiyor ve bu da oyun felsefesine aykırı olduğu için ilk etapta tüm Attack Speed seviyelerini düşürüyoruz.

Crafting
Jewelcraft'da artık Flawed'dan Flawless Square'a kadar olan bütün gemlerin gerekli gem sayısı 3'den, 2'ye düşürüyoruz ve ayrıca gold gereksinimlerini de düşürüyoruz.

Sınıf Değişiklikleri
1.0.3'de ana hedef sınıf değişiklikleri değil. Bazı yeteneklerı değiştiriyoruz ancak köklü bir değişiklik beklemeyin. Sınıf değişikliklerinin ilk sonuçlarını 1.1 yamasıyla göreceğiz.

---ALINTIDIR---

Çevirisi yapılan orjinal kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5055288/

tamir parasının 4 ila 6 kat artacak olması can sıkıyor ama bakalım güzel droplarla bununda üstesidnen gelebiliriz sanırım :)

arkidamus
arkidamus#2666
07.06.2012 | 09:06 | Beğeni: 0 #1
Tamam her şeye eyvallah da o ne ya tamir parası 4-6 kat artırmayı planlıyprlarmış

Gözüne dizine dursun , infernoda item mi verdin mobların güçü abartılı 5-6 sefer ölmeden elit kesmeden öldürmek imkansız

50K para kaybedeksem o guruba girmenin ne manası var , umarım bu kadar artmaz

savas33
Vurkacoglu#2994
07.06.2012 | 09:13 | Beğeni: 0 #2
1-2 kötü haber dışında diğer değişiklikler gayet güzel olmuş bence,Tamir parasının artacak olması arkadaşımızında söylediği gibi artık Co-op yaparken daha az vurduğu için daha kolay ölen yaratıklardan rahat rahat gold kasabileceğimiz için fazla göze batmaz diye düşünüyorum :)

chez
chezwyn#2549
07.06.2012 | 09:34 | Beğeni: 0 #3
Co-op olayı can sıkıcı idi, sanki biraz co-op a zorluyacaklar infernoda insanları gibi. Tamir parasını çok arttırmazlarsa güzel değişiklikler gibi...

wd
enigma#2392
07.06.2012 | 09:47 | Beğeni: 0 #4
tamir masrafı okadar artacak ise . ben kesemedigim mobdan kosarak kacacam . ama mob senin pesini hic bırakmıo ki . belirli bi yerden sora bırakması lazım . ben kesemiom o mobu ok ama o haritada dewam etmek istiyorm e noclak ozaman ölüp durcam kesene kadar sora  tamir parasından iflas .

chez
chezwyn#2549
07.06.2012 | 09:51 | Beğeni: 0 #5
Ölücen, ölücen. Bakıcan olmıycak gidip iyi item alıyım diyeceksin. Aaaaa baktın para yok birazda hesabında para var gidip rmah kullanıcan bizim oyun yapımcısı payı cebine indircek. :) (bu da farklı bir bakış açısı)

07.06.2012 | 09:53 | Beğeni: 0 #6
yakında rmah dan item almazsanız %13 attack speediniz düşer şeklinde bir patch gelirse karışmam:)

wd
enigma#2392
07.06.2012 | 11:55 | Beğeni: 0 #7


Attack Speed
Attack Speed şu an çok gerekli bir stat olarak diğerlerinin üstünde bulunuyor. Bu yüzden oyuncular zorlunlu olarak bu statı bulunduran eşyaları almak istiyor ve bu da oyun felsefesine aykırı olduğu için ilk etapta tüm Attack Speed seviyelerini düşürüyoruz.


herkez all res weren itemleri de almak istiyor tum itemlerde all res warmı diye bakıyor . iyi statsı olan rare itemleri all res yok diye atıyorum . d2 ile kıyaslamak nekadar dogru bilmiyorum ama d2 de en azınadn 2 gear ile resleri toparlayabiliodun . ozaman res olaylarınada el atmaları lazım bu mantıkla

arkidamus
arkidamus#2666
07.06.2012 | 12:16 | Beğeni: 0 #8
Aynen katılıyorum sana arkadaşım itemlerde damge filan bıraktım
vita ve allress ve devansiv barbar ve bol bol stun 3 tane stun vuracak skille ayakta kalabiliyorum

allress  olayı infernod  ACT 3de 800 civarı olaması lazım ben 170 civarı yaptım act1de zarzor ilerliyom

bu allress olayına da bir el atsalar fena olmaz

Genel Yetkili Nekroses
Nekroses#2623
07.06.2012 | 16:27 | Beğeni: 0 #9
Diablo III'teki resist'in mantığını anlamıyorum ben. Diablo II'de resist 100 ise o elemente karşı dokunulmaz oluyorsun. Diablo III'te 1000'e de çıksan canın azalıyor. Nedir bunun mantığı?

@sentez: Çeviriyi sen mi yaptın dostum? Öyle ise haberlere eklemeyi planlıyorum.

Liberty_D3
Liberty#1619
07.06.2012 | 16:32 | Beğeni: 0 #10
Çeviri yapan ve yayınlayan arkadaşın ellerine sağlık bu tür paylaşımlşar çok hos oluyor

sentez
sentez#2775
07.06.2012 | 22:31 | Beğeni: 0 #11
@Nekroses : benim cevirim degil , başka bir sitede gördüm paylaşmak istedim.

arkidamus
arkidamus#2666
07.06.2012 | 22:55 | Beğeni: 0 #12
Selam herkeese  inferno modu bu pacth ile kolaylaştımı act 1de bölüm 1 gecemiyodum
şimdi ise acayip rahat kasıyorum

sizlerde durum nası

darkdestroyer
LuckyTG#2113
07.06.2012 | 22:57 | Beğeni: 0 #13
iğrenç bir patch yolda .. sonumuz hayrola

Sayfa: 1 2 3 ... 9   Yukarı git

Davranış İhlalleri, Forum Kuralları ve Bilgi;

Ziyaretci olarak ileti gönderemezsiniz.

Forum Kuralları