Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.










patch 1.0.3  (Okunma sayısı 57322 defa)

sentez
sentez#2775
07.06.2012 | 08:27 | Beğeni: 0
Son Düzenleme: 08.06.2012 | 00:10 Gönderen: Nekroses
---ALINTIDIR---

Eşya boşluklarını doldurmak
World of Warcraft'dan hatırlayacağınız gibi oyunumuzun her eşyasının belli bir seviyesi(ilvl) mevcut ve bu seviyeler belli zorluklara göre oyun içinde düşüyorlar. Inferno Act I'de iLvL seviyesi 61 ve altı iken, Act II iLvL 62 ve altı, ve Act III ve IV iLvL 63 ve altı eşyalar düşürüyor.

Şu an durum, Act II'yi ve üstünü oynamak için AH kullanmayı gerektiriyor ve bu sorun oyuncular arasında belli yetenek kombinasyonları ve oynanış stillerini zorluyor. Diablo III'ü oynarken yeni kombinasyonlar ve taktikler denemek oyunun bir parçası olmalı ve bunu çözmek için artık Inferno seviyesinde iLvL 61-63 iLvL arası her zaman düşebilecek. Ancak olasılıkları Act'de Act'e değişecek.

Legendary Eşyalar
Legendary eşyalar 1.0.3'da değişmeyecek. Ancak gelecekteki bir yama için Legendaryler şu an ciddi bir incelemeden geçiyorlar. İşimiz bittiğinde Legendary eşyalar her zaman mavi eşyalardan iyi olacak, iyi miktarda güçleri olacak ve kendini ortaya koyabilecek ve unutturulmayacak eşyalar olacak. 1.0.3'ı çıkarttıktan sonra bu detayları paylaşacağız.

Nephalem Valor Değişiklikleri
Nephalem Valor ile Level 60 sonrası eşya avını daha cazip kılmaya çalıştık. 5 tane rare/elite mob kesip ardından boss kesip garanti eşya düşürmeye yarayan bu sistem kendi başına şu an oyunculara çok tekdüze geliyor ve bunu değiştirmek istiyoruz.

Bundan sonra 5 stack kazandıktan sonra keseceğiz her boss artık sadece bir tane garanti rare eşya düşürecek. Bu sadece bir tane rare düşecek anlamına gelmiyor, aksine eğer Magic Find'inız veya şansınız varsa daha fazla rare hala düşebiliyor.

Bir başka değişiklik ise 5 stack Nephalem Valor kazandıktan sonra keseceğiniz her rare/elite mob bir adet garanti rare eşya düşürecek. Bu artık 5 stack yapıp boss kesip oyuna yeniden başlama rutinini bozup, oyunun farklı yerlerinde rare/elite mob aramanıza yardımcı olacacak diye umuyoruz.

Co-Op düzenlemeleri
Oyunda Co-op oynamakla tek başına oynamanın arasında bir fark olmamalı diye düşünüyoruz şu an Co-op belli açılardan tek başına oynamaktan daha zor hale gelebiliyor ve bu yüzden tercih sebebi olmaktan çıkabiliyor. Bu yüzden her oyuncu eklendiğinde yükselen yaratık hasar seviyesini yeniden düzenliyoruz. Böylece solo ve co-op arasındaki farkların bir kısmını kaldırıyoruz ve istediğiniz tarzda oynamanın sizin açınızdan pek birşey farkettirmemesini sağlamayı umuyoruz.

Inferno Zorluk Seviyesi
Inferno Act I şu an tam istediğimiz seviyede bir zorluk veriyor ancak Act II gerçekten bir duvarı aşmaya çalışmaya benziyor. 1.0.3 yamasıyla birlikte Inferno Act II, III ve IV için HP ve Hasar seviyelerini düzeltmeye başlıyoruz. Bu düzenlemelerle yakın savaş sınıflarımız Barbarian ve Monk artık Act II ve üstünde eşyaları geliştikçe defansiften ofansif karakterlere dönüşebilir hale gelecekler.

Hatalarını Ödeme
Level 60'ın sonrasında birçok boss ve elite/rare yaratığın sürekli sizi öldürüp yeniden doğup kesene kadar aynı şeyleri yapmanızdan pek hoşnut değiliz. Oyunun amacı bazı şeyleri seçip bazı şeyleri es geçmenizi amaçlamakta. Bu yüzden eşya tamir ücretlerinizi 4 ila 6 kat arttırmayı planlıyoruz, böylece çok öldüğünüzde alacağınız mali hasarı da göz önünde bulundurmanızı istiyoruz.

Attack Speed
Attack Speed şu an çok gerekli bir stat olarak diğerlerinin üstünde bulunuyor. Bu yüzden oyuncular zorlunlu olarak bu statı bulunduran eşyaları almak istiyor ve bu da oyun felsefesine aykırı olduğu için ilk etapta tüm Attack Speed seviyelerini düşürüyoruz.

Crafting
Jewelcraft'da artık Flawed'dan Flawless Square'a kadar olan bütün gemlerin gerekli gem sayısı 3'den, 2'ye düşürüyoruz ve ayrıca gold gereksinimlerini de düşürüyoruz.

Sınıf Değişiklikleri
1.0.3'de ana hedef sınıf değişiklikleri değil. Bazı yeteneklerı değiştiriyoruz ancak köklü bir değişiklik beklemeyin. Sınıf değişikliklerinin ilk sonuçlarını 1.1 yamasıyla göreceğiz.

---ALINTIDIR---

Çevirisi yapılan orjinal kaynak: http://eu.battle.net/d3/en/blog/5055288/

tamir parasının 4 ila 6 kat artacak olması can sıkıyor ama bakalım güzel droplarla bununda üstesidnen gelebiliriz sanırım :)

Genel Yetkili Nekroses
Nekroses#2623
22.06.2012 | 16:54 | Beğeni: 0 #113
Son Düzenleme: 22.06.2012 | 16:56 Gönderen: Nekroses
Patch notlarında yazmayan bazı değişiklikler olmuş.
*The Last Stand of the Ancients yan görevi artık her seferinde çıkmayacakmış. Farklı noktalarda çıkma ihtimali de varmış artık.
*Monk silah animasyonları düzenlenmiş.
*Pek çok görevden alınan altın görev tekrar yapıldığında azalacakmış.

*Natalya's Wrath setinin 4. parçasını giydiğinizde kazandığınız discipline regeneration puanı +0,42'den +2'ye çıkartılmış.

*Artık Treasure Goblin'ler portala girecekken Ancient Spear atarak onları durduramayacağız.
*Evasive Fire yeteneği ile artık duvarların arkasındaki düşmanları vuramayacağız.

*Zoltun Kulle da artık Skeleton King gibi çok uzaklaştığınızda dibinize ışınlanıyor ve ışınlanır ışınlanmaz kafanıza ateş topunu çakıveriyor.

*Vortex yeteneği olan yaratıklar artık bizi çok daha uzaktan tutup dibine çekebilecek.
*Elit yaratıklar artık canlarını çok daha hızlı dolduracaklar.
*Halls of Agony 'deki Dark Summoner'lar artık büyüleri tamamlandığında elit Unholy Thrall çağıracaklar. (Bunu yanlış anlamış olabilirim.)
*Highlands Crossing'deki yaratık çıkma yerleri yeniden düzenlendi. Böylelikle bölgedeki güvenli noktalar ortadan kaldırılmış oldu.
*Highlands Crossing'deki ilk köprüyü geçtiğimizde artık 2 tane Dark Berserker çıkacak.

*Sohbet penceresinde tonla değişiklik yapıldı. Fark etmişsinizdir, detaya girmiyorum.

*AH'de de bazı değişiklikler oldu. Örneğin artık eşyanın üzerine farenizi getirdiğinizde size yarayıp yaramayacağına dair bir iki satır birşeyler çıkıyor.

*Zoltun Kulle'u öldürdükten sonra haritada eski bölümlere gittiğinizde Zoltun Kulle'un hayaleti çıkıp konuşmayacak.
*The Villager's Journal artık Old Ruins'deki Old Keepsake Box'lardan bulunabilecek.
*Sharpshooter pasif yeteneğinin sağladığı kritik vurma şansı artık eşyalarınızı değiştirdiğinizde sıfırlanmayacak.

22.06.2012 | 17:46 | Beğeni: 0 #114
birde oyun kolaylaştı diyorlar. nerdeyse her elite artık çizmemizin altına kaynayan bir ateş parçası atıyor farkettim diyene kadar veya kaçana kadar canı emdikçe emiyor bi bakmışsın ölmüşüz

DFT Klan judqe
22.06.2012 | 20:17 | Beğeni: 0 #115
sunu soyleyım bu oyun 6-7 aya anca rayına oturur sımdı sadece ızlemek kalıyor bıze. ben yavasca oynuyorum şahsen. ah miş falan degıl kendı basıma gezıyorum harıtaları ölürsem recreate yapıyorum ugrasamam o kadar yoksa oyunu silecek kadar sinirlenıyorum :)))) neyse beklemek lazım yanı

darkdestroyer
LuckyTG#2113
22.06.2012 | 21:14 | Beğeni: 0 #116
bu saatten sonra düzelmez hiç sanmam bu arada girin act2 ye goblin farm yapın parayı vurun :) ben 10 15 run yapıp ah yi doldurup çıkıyorum artik

Genel Yetkili Nekroses
Nekroses#2623
26.06.2012 | 06:27 | Beğeni: 0 #117
Son Düzenleme: 26.06.2012 | 06:34 Gönderen: Nekroses
Patch 1.0.3a geliyor.
27 Haziran Çarşamba sabah saat 6.00 - 8.00 arasında avrupa sunucuları kapatılacak ve yama yüklemesi yapılacak. Bu yama ile birlikte:

* Zombie Charger'ın Zombie Bears rûnündeki problem giderilecek.
* Eşyalarımızın durability'sindeki düşüş (ölünce giden %10 hariç) yarı yarıya azaltılacak. Yani dayak yediğimizde veya adam dövdüğümüzde daha yavaş azalacak.
* Bazı bossların olması gerekenden daha az eşya düşürdüğü tespit edilmiş, o düzeltilecek.
* 3 soketli eşyalarda bazen meydana gelen bir hata düzeltilecek.
* Yanlış yere düştüğü için alınamayan para ve eşyalar ile ilgili pek çok bölgedeki hatalar giderilecek.
* Oyunun hata verip kapanmasına neden olan bazı diğer hatalar da giderilecek.

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911504035#2

* Hell ve inferno seviyesinde eşya düşürme ile ilgili yapılacak olan düzenleme ise 1.0.3b ile gelecekmiş, onu da haftaya bitirmeyi planlıyorlarmış.

Kaynak: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5911504045#10

Genel Yetkili Hacı
26.06.2012 | 06:33 | Beğeni: 0 #118
guzel paylasim, eyw yeni petch guzel

26.06.2012 | 07:36 | Beğeni: 0 #119
1.03a yollarını gözlüyoz

Srinelli
Srinelli#2263
26.06.2012 | 08:02 | Beğeni: 0 #120
bir de eger arkadasiniz yere tas taktigi soketli herhangi bir seyi atarsa ve siz o seye yerden almadan ctrl ile bakmaya kalkarsaniz soketlere takili taslari goremiyorsunuz. bence bu da bir bug ve giderilmesi gerekirdi.

yama yama. bereceremediler bu isi simdi de sivamaya basladilar. yazik oldu.

Genel Yetkili Nekroses
Nekroses#2623
26.06.2012 | 17:37 | Beğeni: 0 #121
Olacak, zamanla o da olacak. SCII çıktığında da herkesin beğendiği bir oyun olana kadar üzerinden 1 yıl geçti.

26.06.2012 | 18:08 | Beğeni: 0 #122
bw ile sc2 arasındaki fark d1 d3 arasındaki kadardır. o yüzden sc örneği pek uygun değil :)

mertimus
mertimus#2747
26.06.2012 | 19:56 | Beğeni: 0 #123
gene girmiyo oyuna varmı aynı sorunu yaşayan?

26.06.2012 | 19:57 | Beğeni: 0 #124
hayır oyun sorunsuz çalışıyor

mertimus
mertimus#2747
26.06.2012 | 20:03 | Beğeni: 0 #125
eu serverı benimki girebiliyomusunuz euya.patch1.0.3a diyor??

26.06.2012 | 23:19 | Beğeni: 0 #126
evet rahatça girip çıkıyorum

Sayfa: 1 ... 7 8 9   Yukarı git

Davranış İhlalleri, Forum Kuralları ve Bilgi;

Ziyaretci olarak ileti gönderemezsiniz.

Forum Kuralları